حضور همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران همراه با اتاق یادگیری

همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» در سومین رویداد نمایشگاهی کار حضور دارد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار می کند که «همراه اول» نیز در سالن تهران غرفه ۶ حضور دارد.
نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان ها با موقعیت های شغلی خود حاضر شده و فرصت می یابند تا با کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام کنند.
استخدام در معتبرترین سازمان های کشور، امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام و آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت های معتبر از جمله ویژگی های برگزاری این رویداد برای کارجویان عنوان شده است.
واحد منابع انسانی همراه اول ضمن حضور در این رویداد ملی، با برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری(Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه کاری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور می پردازد.
در این نمایشگاه سه روزه کارگاه هایی با عناوین «روندهای جدید استخدام در ۲۰۲۰»، «چگونه در شرکت های بزرگ استخدام شویم؟»، «مالی، شریک تجاری کسب و کار یک اپراتور»، «چگونه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کنیم؟»، «اقتصاد دیجیتال، دنیای جدیدی که در آنیم»، «طرح کسب و کار، چگونه کسب و کارمان را بازسازی کنیم»، «IOT، همه چیز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشی برای ساماندهی جنگل داده ها»، «بلاکچین، دنیای آینده تحت کنترل همه و هیچکس»، «نقشه راه و تکنولوژی های اینترنت اشیاء»، «۵G، نسل پنجم شبکه های موبایل»، «هوش مصنوعی در شبکه های نسل آینده موبایل» برگزار می شود.
حضور در این کارگاه ها برای علاقه مندان آزاد و رایگان اعلام شده است.
همراه اول با حضور در غرفه ۶ سالن تهران واقع در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان و کارجویان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا