دانلود بازی اکشن «دوستان بمب افکن» اندروید (+مود)

Bomber Friends – دوستان بمب افکن بازی جالب، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی Hyperkani برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای اکشن به شمار می رود که امروز به درخواست شما عزیزان تصمیم به معرفی آن کرده ایم!

مجله آنلاین موبنا – بازی دو حالت تک نفره و چند نفره را شامل می شود که در ان شمایید و بمب هایی که در اختیار دارید ؛ در حالت تک نفره با استفاده از بمب های خود بلوک ها و آجرهای مختلف را منفجر کنید و علاوه بر جمع آوری ایتم های خاص، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در حالت چند نفره با دوستان خود از سراسر جهان به رقابت بپردازید! دوستان شما و خودتان در صفحه نمایش حضور دارید و باید با سرعت عمل بالای خود ان ها را منفجر کنید و یکی از جذاب ترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! اگر به دنبال یک بازی اکشن با گیم پلی منحصر به فرد و متفاوت هستید که برای ساعت ها بتواند شما را سرگرم کند بدون شک Bomber Friends بهترین انتخاب است! اگر از بازیهای خوشنت امیز خسته شده اید و به دنبال یک بازی اکشن خاص هستید به هیچ وجه بازی جذاب Bomber Friends را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bomber Friends اندروید :

  • امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره تا ۸ نفر
  • حالت تک نفره با بیش از ۳۰۰ مرحله متنوع در ۶ جهان خاص
  • جمع آوری بوسترها و آیتم ها برای افزایش قدرت
  • امکان سفارشی سازی شخصیت اصلیبازی
  • کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت شخصیت ها
  • طراحی عالی با صداگذاری مهیج و ساخت عالی

بازی Bomber Friends هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما عزیزان معرفی نموده ایم ؛ شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود آن از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.73 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا