سامسونگ شرکت TWS آمریکا را خرید

شرکت سامسونگ اعلام کرد روند خرید شرکت TeleWorld Solutions (TWS) مستقر در شهر چنتیلی ویرجینیا را تکمیل کرده است.

مجله آنلاین موبنا – این شرکت تامین‌ کننده خدمات طراحی، آزمایش و بهینه‌ سازی شبکه برای شرکت‌های موبایلی، اپراتورهای کابلی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه و دیگر شرکت‌ها در آمریکا است. این خرید پاسخی به نیاز به پشتیبانی بیشتر از راهکارهای نقطه-به-نقطه درحوزه شبکه‎های ۵G و ۴G LTE بوده است.

سامسونگ شرکت TWS آمریکا را خرید

به این ترتیب شرکت TWS به عنوان زیرمجموعه سامسونگ الکترونیکس فعالیت کرده و خدمات و مشتریان این شرکت، تکمیل کننده رشد سامسونگ در میان مشتریان زیرساخت‌های شبکه‌ای خواهند بود. شرکت TWS که در حوزه فرکانس‌های رادیویی (RF) و خدمات طراحی، نصب، آزمایش و بهینه سازی شبکه تخصص دارد به پشتیبانی از مشتریان کنونی خودش با حمایت سامسونگ، ادامه خواهد داد. مدیریت این شرکت هم برعهده مدیران کنونی آن باقی خواهد ماند تا در کنار سامسونگ بتوانند به بروزرسانی شبکه‌ها در آمریکا کمک کنند.

پل کیونگ‎وون چئون، معاون بخش شبکه سامسونگ می‎گوید «خرید شرکت TWS به ما امکان خواهد داد تا نیازهای فزاینده اپراتورهای موبایل را برای بهبود شبکه‌های ۴G و ۵G تامین کرده و به تدریج فرصت‎های جدیدی برای توسعه توانمندی‎هایمان ایجاد کنیم. سامسونگ همچنان به نوآوری در فناوری‌های ارتباطاتی و بهینه‌سازی خدمات ایجاد شبکه ادامه داده و توسعه شبکه ۵G را در آمریکا ادامه خواهد داد».

سامسونگ شرکت TWS آمریکا را خرید

شروین گرامی، مدیرعامل شرکت TWS هم گفت «همه ما در این شرکت خوشحالیم که بخشی از خانواده سامسونگ می‎شویم. آغاز عصر ۵G و فرصت‎های جدیدی که در بازار آمریکا ایجاد می‎شود نیازمند همان نوآوری گسترده در حوزه فناوری‎های بی‎سیم نسل آینده است. تلفیق توانایی‎های ما با سامسونگ روند نوآوری را تسریع کرده و به مشتریان‌مان کمک خواهد کرد تا نیازشان به استفاده از راهبردهای شبکه و اتوماسیون را برآورده کنند».

رشد مداوم استفاده از موبایل، نیاز به گسترش شبکه و افزایش طیف قابل استفاده روی آن را بیشتر کرده است. نیاز به زیرساخت، طراحی، اجرا و بهینه سازی شبکه هم افزایش داشته است. با توجه به توسعه شبکه‌های ۵G، برنامه‌های مجازی‌سازی شبکه، آزمایش و بهینه‎سازی معماری‌های باز RAN، نیاز به شبکه‌های تجاری جدید هم افزایش پیدا کرده است.

سامسونگ با توجه به موقعیت رو به رشد خود در صنعت شبکه آمریکا و همچنین پیشتازی در فناوری‎های ۵G، همکاری با اپراتورهای اصلی آمریکا را با هدف توسعه شبکه ۵G آغاز کرده است. ترکیب توانمندی‎های سامسونگ و TWS می‎تواند به تامین نیازهای نسل آینده مشتریان این شبکه‎ها کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا