تجربه بازی های مطرح روز با Huawei Y9 Prime 2019 (+فیلم و عکس)

تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 با بهره‌مندی از تراشه پیشرفته Kirin 710F، پردازنده هشت‌ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 و رم ۴ گیگابایت، امکانات و مشخصات موردنیاز برای اجرای روان و بدون لگ انواع بازیها را دارد.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – علاوه بر این موارد، نمایشگر بزرگ و تمام‌صفحه آن، به لطف دوربین ثانویه متحرک، یکپارچه و فاقد ناچ است که یکی از مشخصات موردعلاقه عاشقان بازی با تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود.

در این مطلب، عملکرد Y9 Prime 2019 در اجرای سه بازی موبایل لجندز، Rules of Survival و NBA 2K19 با استفاده از نرم‌افزار GameBench Pro مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه فریم‌ریت بازی و دمای این تلفن هوشمند برای هر سه بازی ذکر می‌شود.

 

بازی Mobile Legends

تجربه بازی های مطرح روز با Huawei Y9 Prime 2019 (+فیلم و عکس)

با توجه به مشخصات و قابلیت‌های Y9 Prime 2019 می‌توان حدس زد که این مدل در اجرای این بازی عملکرد بی عیب و نقصی داشته باشد. برای انجام این تست، کیفیت گرافیک بازی در بالاترین حد و برای فریم‌ریت نیز حالت High انتخاب می‌شود.

پس از ۲۳ دقیقه بازی در حالت Rank Mode، میانگین فریم‌ریت اندازه‌گیری شده توسط نرم‌افزار GameBench Pro عدد شگفت‌انگیز ۶۰ فریم‌برثانیه را نمایش می‌دهد؛ درحالیکه، دمای باتری دستگاه در اندازه ۳۱ درجه سانتیگراد ثابت مانده است.

 

بازی NBA 2K19

تجربه بازی های مطرح روز با Huawei Y9 Prime 2019 (+فیلم و عکس)

دومین بازی که مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازی NBA 2K19 است که تمامی گزینه‌های تنظیماتی آن به جز عمق زمین (Depth of Field) در بالاترین حد ممکن (High) تنظیم می‌شود.

برای این بازی، میانگین فریم‌ریت اندازه‌گیری شده توسط نرم‌افزار GameBench Pro عدد ۲۹ فریم‌برثانیه را نشان می‌دهد و دمای دستگاه نیز ۴۳ درجه سانتیگراد است.

 

بازی Rules of Survival

تجربه بازی های مطرح روز با Huawei Y9 Prime 2019 (+فیلم و عکس)

برای انجام بازی Rules of Survival نیز حداکثر کیفیت گرافیکی انتخاب می‌شود.

در اجرای این بازی نیز Y9 Prime 2019 عملکرد قابل‌توجهی دارد و میانگین فریم‌ریت بازی رکورد ۴۹ فریم‌برثانیه را ثبت می‌کند، درحالیکه دمای دستگاه از ۳۷ درجه سانتیگراد بالاتر نرفته است.

 

در جدول زیر رکوردهای تست بازی با Huawei Y9 Prime 2019 گنجانده شده است.

Game Framerate
Mobile Legends ۶۰ fps
NBA 2K19 ۲۹ fps
Rules of Survival ۴۹ fps

با توجه به نتیجه تستهای نرم‌افزار GameBench Pro، تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 یک گزینه فوق‌العاده مناسب برای انجام بازی به شمار می‌رود که عملکرد روان و بی‌نقصی در اجرای بازیها دارد.

مزیت‌های متعدد این تلفن هوشمند از نمایشگر بزرگ، واضح و بدون ناچ آن تا باتری بادوام ۴۰۰۰ میلی‌آمپر/ساعت در کنار مشخصات قدرتمند، انتخاب Y9 Prime 2019 را در این رده قیمتی برای کاربرانی که به دنبال یک میان‌رده کارآمد برای انجام بازی و تماشای فیلم هستند، راحت می‌کند.

نوشتار مربوط به شرح کامل مشخصات و قابلیت‌های Y9 Prime 2019 پیشتر و در سایت موبنا منتشر شده است که برای اطلاع از دیگر قابلیت‌های این تلفن هوشمند می‌توانید به آن مطلب مراجعه کنید.

 

ویدئوهای زیر، تست دیگر بازی‌های گرافیکی بر روی تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 است:

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا