دانلود نرم افزار اندرویدی uTorrent؛ کلاینت محبوب یو تورنت

اگر شما نیز جزو کاربران با سابقه اینترنت و از دانلود کنندگان فایل های حجیم باشید بی شک تا کنون چندین و چند بار نام تورنت را شنیده اید و یا فایل هایی را از آن دریافت کرده اید.

مجله آنلاین موبنا – تنها کافیست نام یک کلاینت تورنت را از کاربران ویندوز بپرسید آنگاه خواهید دانست که یو تورنت یکی از محبوب ترین ها در ویندوز به شمار می رود که امروز قصد داریم نسخه اندرویدی آن را برای تجربه ای بهتر معرفی نماییم. uTorrent® Pro – Torrent App Full عنوان یک کلاینت قدرتمند تورنت برای دانلود و دسترسی به سرور های مختلف مخصوص اندروید می باشد که توسط BitTorrent, Inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه سبک و کم حجم به کاربران همیشگی تورنت کمک می کند به سادگی انواع فایل های حجیم را دریافت کنند و یک کنترل کامل بر روی تمامی فایل های خود داشته باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این اپ نبود محدودیت های سرعت می باشد؛ به گونه ای که خواهید توانست از نهایت پهنای باند ارتباطی خود برای دریافت فایل ها استفاده کنید. مکان دانلود فایل ها را پیش از هر چیزی مشخص کنید و با فعال نمودن حالت وای فای مطمئن باشید که از حجم دیتای سیم کارت شما مصرف نمی شود. بهتر است این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه uTorrent® Pro – Torrent App اندروید :

  • دریافت فایل های تورنت بدون هیچ گونه محدودیت سرعت
  • حالت وای فای برای جلوگیری از دریافت فایل در هنگام اتصال به دیتای سیم کارت
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در اندازه فایل های دریافتی
  • توانایی انتخاب مکان دانلود فایل ها
  • دسترسی به محتوای مجاز و مختلف از شرکای BitTorrent
  • پخش فایل های صوتی و ویدئویی
  • پشتیبانی از مگنت لینک ها
  • بهره بردن از آخرین تکنولوژی هوشمند تورنت

اپلیکیشن uTorrent® Pro – Torrent App با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص و متنوع در زیمنه دسترسی به فایل های تورنت توانسته است با قیمت ۳.۹۹ دلاری خود امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود آن را با دسترسی به امکاناتی متنوع دریافت نمایید.

 

تغییرات آپدیت

  • Preview DLive

ویژگی های نسخه مود :

Based on Pro Paid version
Optimized graphics and cleaned resources for fast load
License check disabled
Analytics Disabled
All ads and services calls from activity removed
AOSP compatible
Multi Languages

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا