سفر مارکت؛ فضایی برای تمام آژانس‌های گردشگری

خرید بلیط هواپیما و سختی‌های انتخاب بهترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما، چیزی است که همه تجربه‌اش کردیم.

بنابر اعلام سفرمارکت، فرقی نمی‌کند شما برای گردش و تفریح به دنبال بلیط هواپیما باشید و یا برای کار و شغلتان قصد سفر داشته باشید. در هر دو صورت، پیدا کردن یک بلیط هواپیما ارزان و مقرون به صرفه که کیفیت مناسبی هم داشته باشد دشواری‌های خاص خودش را دارد.

ظهر روز چهارشنبه سفر مارکت در دورهمی ۳ ساعته با اصحاب رسانه؛ رسانه ها را در جریان زیر و بم فعالیت خود گذاشت.

 

 

سفرمارکت زیرمجموعه و برندی از شرکت ایرسا است؛ ایرسا با رویکردی نوین در بازار گردشگری ایران در سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. هم‌اکنون ایرسا به عنوان تنها شریک تجاری شرکت بین المللی iati در بازار ایران جهت ارائه خدمات سفر در حوزه B2B و به صورت کاملا آنلاین به آژانس‌های هواپیمایی سراسر ایران می باشد و سفرمارکت در حوزه B2C و با مدل تجاری مارکت پلیس فعالیت می کند.

سفر مارکت؛ فضایی برای تمام آژانس‌های گردشگری
میثم کیهانی، مدیر دیجیتال مارکتینک ‌سفر مارکت در معرفی سفر مارکت گفت: «در ایران حدود دو هزار و سیصد آژانس مسافرتی و هواپیمایی وجود دارد که دارای بند الف یا ب هستند. در این میان ۱۹۰۰ آژانس از خدمات و سرویس‌های ایرسا استفاده می‌کنند.»
کیهانی معتقد است با رشد اینترنت در کشور در صنعت گردشگری انحصارطلبی به‌وجود آمد و در توضیح بیشتر تاکید کرد: «برخی آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی که با صنعت و دانش دیجیتال آشنایی نداشتند، افت شدیدی کردند. انحصارطلبی باعث شد بازار بدون رقابت باشد. بالطبع اولین کسی که از بازار بدون رقیب ضرر می‌کند، مشتری است.»

سفر مارکت؛ فضایی برای تمام آژانس‌های گردشگری
او با عنوان این موضوع که در بازار گردشگری انحصار باعث حذف خیلی از آژانس های گردشگری و عدم رقابت شده بود «تصمیم گرفتیم مارکت پلیس گردشگری سفرمارکت را راه‌اندازی کنیم.»
کیهانی اضافه کرد: «سفر مارکت، مارکت‌پلیس است و به آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری که دارای مجوزهای لازم هستند یک حجره می‌دهد که محصولات و خدمات‌شان را ارائه و توسط در سایت سفرمارکت بفروشند.»»
مدیر دیجیتال مارکتینگ مقایسه سفر مارکت با آژانس‌های فروش بلیت را بی‌معنی دانست و گفت: «سفرمارکت امکان مقایسه همه قیمت‌ها را به مشتری می‌دهد.»

سفر مارکت؛ فضایی برای تمام آژانس‌های گردشگری
او در رابطه با فعالیت سفر مارکت گفت: «سفرمارکت در کمتر از ۶ ماه موفق به همکاری با ۸۹ آژانس گردشگری شده است.»
کیهانی رویکرد اصلی مارکت‌سفر را این‌گونه توضیح داد: «همه آژانس‌ها باید برنده باشند، قابلیت جستجو در پلتفرم، اتلاف وقت اتفاق نمی‌افتد، اطمینان از کیفیت خدمات، ارائه همه خدمات مربوط به سفر (ویزا، بلیت اتوبوس، قطار و بیمه)، ارائه ارزان‌ترین بلیت هواپیمایی داخلی و خارجی همه و همه در سفر مارکت در اختبار کاربر قرار گرفته می‌شود.»

او در انتها تصریح کرد: «ما در سفرمارکت به دنبال تبلیغات زیاد و بدون اندازه گیری نیستیم بلکه با تبلیغات خلاق و هوشمندانه و ارایه خدمات و قیمت مناسب تر تلاش می کنیم تا فعالیت های بازاریابی خود را انجام دهیم.»

 

 

کار با سفر مارکت تجربه‌ای آسان و دلپذیر است. تنها کافی است وارد سایت safarmarket.com شوید و با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، تور و بلیط هواپیما از عرضه‌کننده‌های مختلف را در یکجا ببینید و ارزان ترین و مناسب ترین بلیط هواپیما و تور را انتخاب کنید.

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا