ششمین همایش بین‌المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری برگزار می‌شود

ششمین همایش بین‌المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری توسط شرکت کاسپید روز ۲۷ دیماه سال جاری در رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

در این همایش مباحثی نظیر نقش دیجیتال مارکتینگ در بیزنس‌ها، اینستاگرام مارکتینگ، برندسازی شخصی، تبدیل برند به سوپربرند مطرح خواهد شد.

روش‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق دیجیتال مارکتینگ، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی در جوامع جهانی نیز از جمله دیگر مباحثی هستند که در این همایش به آنها پرداخته می‌شود.

در این همایش مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف بیزنس و کسب‌وکار فعال هستند، حضور خواهند داشت.

در این همایش که تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است، شخصیت‌های مطرح جهانی از جمله “پاول شان) بیزنس آنالیزور گوگل از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، و تحلیل‌کننده محصولات فیس‌بوک از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸؛ “کریستیان فاریولی”، استراتژیست و نابغه دیجیتال مارکتینگ، مشاور شرکت‌های معتبر بین‌المللی همچون هوآوی، برج العرب، بایر، آرمانی و …برنده جایزه نوآوری شرکت اوراکل؛ “ارازیو اسپوتو” مؤسس شرکت اینستاگرامرز ایتالیا و متخصص شبکه اینستاگرام سخنرانی می‌کنند.

علاقمندان برای شرکت در این همایش بین‌المللی می‌توانند با مراجعه به وبسایت:

www.ebconference.com

نسبت به ثبت‌نام و رزرو صندلی خود اقدام نمایند.

 

ششمین همایش بین‌المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا