مدل جدید هارد اکسترنال سامسونگ با حسگر اثر انگشت معرفی شد

شرکت سامسونگ امروز جدیدترین مدل هارد اکسترنال خود را به نام SSD T7 Touch معرفی کرد. این محصول ترکیبی از زیبایی و طراحی کوچک با سرعت بالای انتقال داده از طریق استفاده از استاندارد USB 3.2 Gen 2 است. این محصول جدید همچنین با استفاده از یک معیار امنیتی سخت‌افزاری مضاعف به شکل حسگر اثر انگشت، حفاظت از داده‌ها را یک پله ارتقا می‎دهد.

مجله آنلاین موبنا – دکتر مایک مانگ، معاون محصولات حافظه‌ سامسونگ می‌گوید «کاربران همواره در حال حرکت میان محل کار، محل بازی و پروژه‌های خود هستند و می‌خواهند بتوانند داده‌هایشان را با امنیت همراه خودشان داشته باشند. اکنونی و با استفاده از تشخیص هویت از طریق حسگر اثر انگشت در این محصول جدید، آن امنیت در کنار بالاترین سرعت انتقال داده در قالب یک طراحی کوچک در اختیار کاربران قرار گرفته است».

هارد T7 Touch سامسونگ که برای هردوی کاربران حرفه‌ای و عادی طراحی شده است ظرفیت کافی برای ذخیره تعداد زیادی عکس، بازی یا ویدیوی ۴K یا ۸K را برای استفاده روی کامپیوتر، تبلیت، گوشی هوشمند و یا کنسول بازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که البته در عین حال می‎توانند این داده‎ها را در هر جایی همراه خود ببرند.

مدل T7 Touch نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر هاردهای اکسترنال، سرعت انتقال داده بسیار بالاتری دارد. سرعت خواندن اطلاعات در آن ۱۰۵۰ مگابایت در ثانیه و سرعت انتقال ۱۰۰۰ مگابایت در ثانیه است که تقریبا دو برابر سریعتر از مدل‌ قبلی، یعنی T5 و ۹.۵ برابر هاردهای اکسترنال HDD است. بعلاوه این دستگاه در صورت استفاده از رابط NVMe می‌‎تواند به حداکثر سرعت خود برسد.

در مدل T7 Touch با هدف بالا بردن امنیت، علاوه بر رمز عبور و کدگذاری سخت افزاری ۲۵۶ بیتی AES، برای اولین بار در حافظه‌های SSD سامسونگ از یک حسگر اثرانگشت استفاده کرده است. این محصول همچنین دارای یک Motion LED است که به کاربر امکان می‌دهد تا موقعیت دستگاه را صرفا با یک نگاه تشخیص دهد. با وجود افزایش قابل توجه سرعت، قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید و روکش فلزی (آلومینیومی)، این هارد جدید SSD تنها ۵۸ گرم وزن دارد. ماهیت نوآورانه هارد T7 Touch سامسونگ در جریان جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2020 نیز تایید شده است.

این محصول در رنگ‌های سیاه و خاکستری و با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، ۱ و ۲ ترابایت عرضه می‌شود که آن را به گزینه ای مناسب برای انواع کاربران تبدیل می‌کند. برای اطمینان از امکان استفاده از آن در هر موقعیتی، این محصول دارای یک کابل Type C به C و یک کابل Type C به A است و با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است.

فروش این محصول در ماه جاری در ۳۰ کشور دنیا آغاز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به samsung.com/ssd مراجعه کنید.

 

مشخصات هاردهای اکسترنال SSD T7 Touch و T7  :

 

Samsung Portable SSD T7* Samsung Portable SSD T7 Touch ویژگی‌ها
۲TB/1TB/500GB ظرفیت
USB 3.2 (Gen 2, 10Gbps) with backward compatibility رابط کاربری
۸۵ x 57 x 8.0mm (3.3 x 2.2 x 0.3 inches) ابعاد
۵۸  گرم (۲.۰ oz) وزن
پشتیبانی می شود حالت UASP
AES 256-bit hardware data encryption رمزگذاری
رمز عبور رمز عبور / تشخیص اثرانگشت امنیت
Samsung Portable SSD Software 1.0 نرم‌افزار
CE, BSMI, KC, VCCI, C-tick, FCC, IC, UL, TUV, CB تاییدیه‌ها
RoHS2 سازگاری با RoHS
متعاقبا اعلام می‌شود مشکی و نقره‌ای رنگ
USB type-C-to-C, USB type-C-to-A اتصالات
سه سال ضمانت ضمانت

 

*مدل SSD T7 در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا