متفاوت ترین تقویم ۲۰۲۰ میلادی! (+دانلود)

هر ماه از این تقویم حال و هوای رنگارنگ متفاوتی دارد و نشان دهنده حیوان و همینطور ترکیب بندی متمایزی از ماه قبل و بعد است.

مجله آنلاین موبنا – یک طراح برزیلی به نام اوتاویو سانتیاگو بر اساس سبک چاپ در دهه ۶۰ میلادی، اقدام به طراحی تقویمی نوستالژیک و در عین حال مدرن کرده است. این تقویم در واقع به منظور بزرگداشت پنجاهمین سالگرد ماموریت آپولو ۱۱ و رقابت های فضایی متعاقب آن تهیه شده است. سانتیاگو با استفاده از این ابزار متفاوت شما را در سال ۲۰۲۰ به همراه فضانوردانی که حیوانات خانگی هستند، به سفری یک ساله خواهد برد.

سانتیاگو در جریان طراحی تقویم، یک گربه سیاه ((clarinha، یک گربه آبی روس (tubarao) و یک سگ نژاد شیبا (keta) را معرفی می کند که هر یک نماینده کشور خود محسوب می شوند. استفاده از طرح های خاص برای حروف چینی و رنگ آمیزی دوتایی غیر معمول، تضاد مدرنی را در کار به وجود آورده است.

هر ماه از این تقویم حال و هوای رنگارنگ متفاوتی دارد و نشان دهنده حیوان و همینطور ترکیب بندی متمایزی از ماه قبل و بعد است. رنگ های جسورانه و فونت های نا مانوس، هر صفحه از این اثر هنری را در اوج جذابیت خود نگاه داشته اند. تقویم سانتیاگو در تعداد محدود ۱۰۰ کپی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا