شرکت مخابرات ایران با تولیدکنندگان داخلی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران، در دومین مراسم امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های میز ساخت داخل در صنعت مخابرات که همزمان با نمایشگاه تله‌کام پلاس برگزار ‌شد، شرکت مخابرات ایران با عقد ۹ قرارداد و تفاهم‌نامه تأمین تجهیزات مورد نیاز این شرکت را با تولیدکنندگان ایرانی به منظور حمایت از تولید ملی به امضا رساند.
بر اساس این گزارش، این قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها در زمینه‌های تجهیزات کابل‌های نوری، انتقال، سیستم‌های نرم‌افزاری بیلینگ، NGN،WDM، ماژول‌ها و مودم و… با هدف کاهش ارزبری در راستای حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی با شرکت‌های شهید قندی، شرکت خدماتی مخابراتی ارگ جدید، مجتمع کابل رفسنجان، بهینه پردازش و… منعقد شد.
این گزارش می‌افزاید: شرکت مخابرات ایران در نخستین دوره برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات نیز قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خرید با شرکت داخلی به امضا رساند که کاهش ارزبری را به ارمغان آورده بود.
گفتنی ست در سال‌جاری همکاری‌های مفیدی بین شرکت‌های مخابراتی و تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته و حمایت از تولید ملی از الویت‌‌های کار این شرکت‌ها قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل