بازدید مدیران و مسئولان حوزه ICT از غرفه شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۹

مدیران و مسئولان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، با حضور در نمایشگاه تلکام پلاس ۲۰۱۹ از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت‌وگو کرد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات؛ تلکام پلاس ۹۸ با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۶ آذرماه سال جاری گشایش یافت.
بر اساس این گزارش سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه شرکت مخابرات ایران با همراهی مهندس سید مجید صدری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با غرفه داران گفت‌وگو و در جریان آخرین محصولات ارائه شده از سوی این شرکت قرار گرفتند.
همچنین در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات تلکام پلاس ۹۸، معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران نیز ضمن بازدید از نمایشگاه از نزدیک با دست‌اندرکاران صنعت مخابرات به بحث و تبادل نظر پرداختند و پاسخگوی سؤالات مشتریان و ذی‌نفعان بودند.
بر اساس این گزارش، مهندس فیضی، مهندس سراییان، مدیران عامل قبلی شرکت مخابرات ایران و مهندس حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نیز از بازدیدکنندگان غرفه شرکت مخابرات ایران بودند.
همچنین ا میر سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل صاایران، هیات مدیره و معاونان ارتباطات سیار، ضمن بازدید از غرفه شرکت مخابرات ایران در جریان آخرین محصولات ارائه شده قرار گرفتند.
نمایشگاه امسال با رویکردی متفاوت با نمایشگاه‌های ۱۹ دوره قبل و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار شد. نمایشگاه بین‌المللی مخابرات مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به شمار می‌رود.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات؛ تلکام پلاس ۹۸ پس از ۴ روز برگزاری در تهران پایان یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا