بالاترین رشد سالانه فروش گوشی‌های هوشمند به نام هوآوی ثبت شد

بنا بر گزارش‌های International Data Corporation (IDC)، فروش گوشی‌های هوشمند در بازه زمانی ژوئیه تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. برند هوآوی موفق شده رتبه نخست افزایش فروش را به خود اختصاص بدهد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش IDC، در فاصله زمانی ژوئیه تا سپتامبر، چیزی در حدود ۳۵۸.۳ میلیون گوشی موبایل در سراسر جهان به فروش رسیده. این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته، این رقم به ۳۵۵.۶ میلیون دستگاه می‌رسید. علاوه بر این آخرین گزارش‌های فصلی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ خبر از رشد ۸.۱ درصدی هوآوی نسبت به سه ماهه دوم سال می‌دهد.

می‌توان گفت رشد فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته، از ابتدای سال ۲۰۱۹ آغاز شد. بیش از ۶۶.۶ میلیون دستگاه از تمام گوشی‌های فروخته شده تا سه ماه سوم سال ۲۰۱۹، به برند Huawei تعلق دارد. با رسیدن به این رقم، می‌توان گفت که فروش گوشی‌های هوآوی بالاترین میزان رشد را به نام خود ثبت کردند.

 

بالاترین رشد سالانه فروش گوشی‌های هوشمند به نام هوآوی ثبت شد

با نگاهی بر آمارهای IDC در سال ۲۰۱۸ می‌توان متوجه این موضوع شد که این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۵۲ میلیون گوشی موبایل شده و نزدیک به ۱۵ درصد از بازار جهانی را در اختیار داشت. با وجود رشد سالانه منفی برخی از سازندگان بزرگ گوشی‌های موبایل در جهان، رشد سالانه هوآوی به مثبتِ ۲۸.۲ درصد می‌رسد. هوآوی بالاترین نرخ رشد سالانه را به نام خود ثبت کرده است. در این میان برندهایی مانند شیائومی و اپل رشد منفی داشتند.

شرکت هوآوی در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی دنیا محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن افزایش عرضه گوشی‌های هوشمند هوآوی و رشد هر ساله آن، دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک این شرکت بتواند رتبه اول بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا