معاون بازنشسته شهردار تهران مجدداً استعفا داد

زمانیکه صفحات روزنامه را بسته بودیم باخبر شدیم که پیروز حناچی شهردار تهران که مدت‌ها با معاون خودسر و همیشه طلبکار و بازنشسته‌اش مدارا کرده بود، سرانجام تصمیم گرفت به همکاری محسن پورسیدآقایی با شهرداری تهران خاتمه دهد. حناچی صبح امروز گفته بود که تغییرات در شهرداری دائمی است.

مجله آنلاین موبنا؛ ابوالفضل شاکری – با پذیرش استعفای پورسیدآقایی از سوی حناچی می‌توان انتظار داشت که طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان طی روزهای آینده هجمه‌هایی به شهردار پرتلاش و باانگیزه تهران وارد کنند.
محسن پورسیدآقایی ۳۷ ماه پیش و پس از برخورد دو خط قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان سمنان و کشته شدن ۵۰ تن از شهروندان و مجروح شدن بیش از یکصدتن دیگر از هموطنانمان برای خوش‌خدمتی به آخوندی(وزیر وقت راه‌ و شهرسازی) با حضور در یک شوی تلویزیونی ضمن پذیرش مسئولیت این حادثه تلخ استعفا داده بود. ولی تنها چندماه بعد پاداش خوش خدمتی‌اش را با حکم نجفی به عنوان معاون شهردار تهران دریافت کرد.

معاون بازنشسته شهردار تهران مجدداً استعفا داد

از شاهکارهای دوران مدیریت پورسیدآقایی در شهرداری تهران، پولی کردن ورود به حلقه دوم طرح ترافیک و حذف طرح زوج و فرد سابق است که در سال‌جاری (تا لحظه برکناریش) بیش از ۴۰ روز به روزهای هوای ناسالم تهران افزود. این تصمیم موجب شد راهنمایی و رانندگی از شهرداری بدلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی و اتخاذ این تصمیم غیرکارشناسانه شکایت کند.

معاون بازنشسته شهردار تهران مجدداً استعفا داد

یک نماینده مردم در شورای شهر تهران چند روز پیش اعلام کرد روزانه حداقل ۱۵ نفر بدلیل هوای آلوده در تهران می‌میرند. طی روزهای آینده روزنامه امروز و پایگاه خبری اخبار بازار ایران(IMN.ir) همچون روزهای گذشته بیشتر به این رخداد خواهد پرداخت.

معاون بازنشسته شهردار تهران مجدداً استعفا داد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا