Huawei Watch GT2؛ مروری بر ویژگی‌های یک ساعت هوشمند (+فیلم و عکس)

شرکت هواوی اخیراً یک مدل جدید از ساعت هوشمند خود را با نام Watch GT2 به بازارها عرضه کرده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – ساعت هوشمند Watch GT2 نسخه بروزرسانی شده Watch GT است که برای اولین بار به تراشه Kirin A1 مجهز شده است.
Watch GT2 هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ نرم‌افزاری با قابلیت‌ها و مشخصات جدید و به‌روز در دسترس عموم قرار گرفته است. این ساعت در دو سایز ۴۶ میلیمتری و ۴۲ میلیمتری و در سه مدل Sport، Classic و Elite در بازار یافت می‌شود.

مدل ۴۶ میلیمتری آن اختصاصاً برای مردان و مدل ۴۲ میلیمتری برای بانوان طراحی شده‌اند. تصاویر این نوشتار مدل اسپورت ۴۶ میلیمتری را نشان می‌دهد که همانطور که اسمش پیداست، مدل مناسبی برای دویدن و ورزش به حساب می‌آید.

Huawei Watch GT2
این ساعت مجهز به صفحه لمسی AMOLED به اندازه ۱.۳۹ اینچ و وضوح ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل است. تصاویر در این صفحه نمایش بسیار واضح و رنگ‌ها نیز شفاف هستند و روشنایی آن در معرض نور خورشید نیز مناسب است. علاوه‌براین، سرتاسر صفحه نمایش با یک گلس سه‌بعدی پوشیده شده است.

Huawei Watch GT2
خود ساعت از جنس استیل ضدزنگ است که در سمت راست آن دکمه‌های فلزی قرار دارند. پشت ساعت نیز از جنس پلاستیک ساخته شده که حسگرها، میکروفون و بلندگوی دستگاه( درمدل ۴۶ میلی‌متری) نیز در این قسمت قرار دارند.

Huawei Watch GT2

(تصاویر Huawei Watch GT2 مدل ۴۲ میلی‌متری با استفاده از تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime ثبت شده است)

بند این ساعت از جنس قابل انعطاف، سازگار با پوست دست انسان و در عین حال بسیار مقاوم ساخته شده و برای افراد با اندازه دور مچ متفاوت با توجه به قابلیت تنظیمی، قابل استفاده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند این است که علیرغم اندازه بزرگش، بسیار سبک و راحت است.

Huawei Watch GT2

(تصاویر Huawei Watch GT2 مدل ۴۲ میلی‌متری با استفاده از تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime ثبت شده است)

ساعت هوشمند Watch GT2 از حسگرهای متنوع و متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به حسگرهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مغناطیسی، فشار هوا و ضربان قلب اشاره کرد. GPS، بلوتوث ۵.۱ و بلوتوث BR از دیگر مشخصات این مدل هستند.

(تصاویر Huawei Watch GT2 مدل ۴۲ میلی‌متری با استفاده از تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime ثبت شده است)

همچنین، بررسی ضربان قلب، ثبت فعالیت‌ها، خواب، بررسی تنفس، امکان مکالمه از طریق بلوتوث(مدل ۴۲ میلی‌متری فاقد این ویژگی است)،کنترل آهنگ‌ها و موسیقی(مدل ۴۲ میلی‌متری فاقد این ویژگی است)، شرایط آب‌وهوایی، تایمر، نور فلش، زنگ ساعت، هشدار اعلان و Find My Phone از برخی قابلیت‌های این ساعت هوشمند هستند. البته، برای بهره‌مندی و استفاده از این قابلیت‌ها می‌بایست برنامه Huawei Health روی موبایلتان نصب باشد.

Huawei Watch GT2
درخصوص مشخصات نرم‌افزاری، این ساعت از تراشه Kirin A1 (نخستین چیپست اختصاصی ابزارهای پوشیدنی) و سیستم‌عامل اختصاصی مدل Watch GT 2 بهره می‌برد که دلایل اصلی طول عمر دو هفته‌ای باتری آن به شمار می‌روند. برای شارژ این باتری دستگاه هم می‌توان از شارژ بیسیم و هم از شارژ USB-C استفاده کرد.

این ساعت هوشمند از مقاومت بالا در برابر نفوذ آب (۵ATM: مقاومت در برابر فشار آب تا عمق ۵۰ متر) بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا