هر نقطه از مالزی، پذیرای یک سلیقه گردشگری

مالزی کشوری شگفت انگیز است که با انعکاس ترکیب التقاطی آداب و سنن، سنت ها و فرهنگ باستانی با مدرنیته شناخته می شود.

مجله آنلاین موبنا – جاذبه های گردشگری مالزی مانند جزایر زیبا، سواحل، شهرهای بسیار زیبا، مکانهای تاریخی و ماجراجویی به گردشگران تور مالزی نوروز ۹۹ تجربه کم نظیری را ارائه می دهند. برای آشنایی با بی نظیرترین جاذبه های گردشگری مالزی در این مطلب با ما همراه باشید

سنگاپور، یکی از زیباترین شهرهای آسیایی

در سفر به سنگاپور سعی کنید بخشی از سفر خود را به گشت زنی در بازارهای شبانه و همچنین بهترین جاذبه های گردشگری مالزی اختصاص دهید. در این مکان ها تجربه های جالبی را بدست خواهید آورد. الفبای سفر محبوب ترین آنها را به شما معرفی میکند.

باغ های خلیج سنگاپور

باغ های خلیج  سنگاپور، پارکی بسیار وسیع و رنگارنگ با طراحی و معماری زیبا در منطقه خلیج سنگاپور قرار دارد. مساحت این پارک بیش از ۲۵۰ هکتار از زمین‎های احیا شده در مرکز سنگاپور است با درختان تنومند در ابعاد ۲۵ متر در ۵۰ متر که سرتاسر این باغ را در بر گرفته اند. این باغ در حوزه گیاه شناسی وحفاظت از گونه‎های گیاهی جهان بوده و به علت معماری باشکوه که در این منطقه به کار برده شده در سال ۲۰۱۲ میلادی عنوان ساختمان سال جهان را در جشنواره جهانی معماری کسب کرده است. باغ های خلیج از  سه قسمت تشکیل شده است : خلیج شرقی: که در مرحله‌ای که بخش‌ها تکمیل شده‌اند قرار دارد، خلیج مرکزی: یک باغ با پیاده روی در اسکله آن بوده  که دو باغ دیگر را به هم متصل می‌کند و خلیج جنوبی: بزرگترین باغ  گرمسیری است و با درختانی با ارتفاع ۵۰ متر. در این باغ‌ها  گلخانه‌هایی شگفت انگیز وجود دارد که شکل نمایی آن به شکل صدف دریایی است.انواع درختان گوناگون و گیاهان زیبا و رنگارنگ جلوه بسیار زیبایی به این باغ داده و قدم زدن و استشمام بوی دلپذیر در این مکان، این محل را به یکی از جاهای دیدنی سنگاپور تبدیل کرده است.

هر نقطه از مالزی، پذیرای یک سلیقه گردشگری

پنانگ

برای گردش در پنانگ، نیازی به فکر کردن زیاد نیست و شما می توانید در هر نقطه از پنانگ یک مکان بسیار زیبا و شگفت انگیز را بیابید.در این شهر شما میتوانید با پرداخت هزینه کم حسابی خوش بگذرانید و بهترین تفریحات را داشته باشید. الفبای سفر شما را با یکی از بهترین این تفریحات آشنا میکند.

بازدید شگفتی های طبیعت در بالای تپه پنانگ

با بالا رفتن از این تپه مرتفع و پیمودن ۵ کیلومتر هم ورزش میکنید و همچنین به محلی می رسید که با چشم انداز بی نظیری روبه رو میشوید.  برای رسیدن به نوک این تپه میتوانید به غیر از پیاده روی سوار قطارهای برقی یا تله‌کابین شوید. آب و هوا و طبیعت این منطقه بسیار دلپذیر و دارای پوشش گیاهی و حیات وحش متنوعی است. در این منطقه پنانگ می توانید قدم بزنید و از طبیعت زیبای و سر سبز این محل در تور کوالا پنانگ لذت ببرید.

هر نقطه از مالزی، پذیرای یک سلیقه گردشگری

لنکاوی، جایگاه بهترین طبیعت های رویایی

لنکاوی با سواحل دیدنی، جزایر بهشتی و طبیعت رویایی و حیرت انگیز خود گردشگران بسیاری را مجذوب خود می کند. تعدادی از گردشگران تور کوالا لنکاوی در ساحل وقت گذرانی می کنند و عده ایی نیز دنبال ماجراجویی هستند. برای بهترین گشت و گذار در این جزیره، الفبای سفر را دنبال کنید.

پل هوایی لنکاوی مالزی

پل هوایی لنکاوی یکی از معروف ترین پل های کابلی در جهان است که درغرب مالزی و نزدیکی تله کابین  جزیره لنکاوی قرار دارد. ارتفاع این پل ۷۰۰ متر از سطح دریا و طول آن ۱۲۵ متر و عرض پیاده روی آن ۱.۸ متر است و ایمنی بالایی برخوردار است. وجود دو ورودی مثلثی شکل بر روی پل استراحتگاهی است که عابران مناظره اطراف را به راحتی مشاهده  کرده و از این طبیعت بکر و زیبا لذت ببرند.

هر نقطه از مالزی، پذیرای یک سلیقه گردشگری

کوالالامپور، مرکز تجارت مالزی

کوالالامپور مرکز کسب و کار و تجارت و مرکز توریستی مهم در کل کشور مالزی است. با توجه به این، ممکن است هر گردشگر تنها از جاذبه های طبیعی آن دیدن کند و کارهای که هر گردشگر وارد هر شهری میشود را انجام دهد. اما الفبای سفر شما را با تجربه سفری برای شناخت بهترین جاذبه گردشگری کوالالامپور آشنا میکند.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم مالزی که در پایتخت این کشور کوالالامپور قرار دارد یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان به شمار می رود. این آکواریوم ۶۰ هزار متر مربع مساحت داشته و ۵ هزار گونه مختلف ماهی و آبزی در آن زندگی می کنند. آبزیان گوناگونی  که تنها در قعر اقیانوس ها یافت می شوند.این آکواریوم زیبا در نزدیکی برج های دو قلوی پتروناس مالزی که یکی دیگر از جاهای دیدنی مالزی است واقع شده است.وجود ویدئو پروژکتور و انواع تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در بهتر مشاهده کردن این آبزیان می کند. همچنین خزندگانی مانند قورباغه درختی کمیاب و قورباغه سمی و گربه ماهی بسیار بزرگ ، کوسه ماهی شنی ، ماهی های پهن و مار ماهی ها نیز در آکواریوم قرار دارند. تونل زیر آب یکی از بخش های جذاب و هیجان انگیز است، یک تونل شیشه ای که  انواع موجودات دریایی مانند ببر کوسه ، ماهی های گوشت خوار ، مار ماهی ها و ماهی های غول آسایی که از مناطق استوایی به این جا آورده شده اند را در طول ۹ متری خود جای داده است. وظیفه غذا دادن به ماهی ها و کوسه ها توسط گروهی غواص صورت می گیرد.

هر نقطه از مالزی، پذیرای یک سلیقه گردشگری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا