سامسونگ جایزه برترین پروژه LED فضای داخلی را دریافت کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس و ام اس سی کروز (MSC Cruises) به خاطر نوآوری‌های برجسته در حوزه نمایشگرهای ساینیج دیجیتال، جایزه بهترین تجربه مشتری را از نشریه معتبر Daily DOOH دریافت کردند.

مجله آنلاین موبنا – در این پروژه سامسونگ در قالب همکاری بلندمدت با شرکت ام اس سی کروز، صفحه‌های لمسی، نمایشگرهای ساینیج دیجیتال و بیش از ۲۴۰۰ تلویزیون داخل کابین را برای کشتی تفریحی MSC Grandiosa تامین کرده است که اکنون کشتی پرچمدار این شرکت محسوب می‎شود. شرکت ام اس سی کروز با هدف ایجاد پیشرفته‌ترین تجربه متصل برای مهمانان خود، پروژه اکوسیستم دیجیتالی MSC for Me را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد.

پروژه‌ای که موفق به دریافت این جایزه شده است در سالن اصلی و مسقف کشتی گراندیوسا اجرا شده است. این مکان در واقع سالن اصلی تجمعات کشتی محسوب می‏شود و سامسونگ سقف آن را با یک نمایشگر LED IF040H-D خمیده با طول ۹۳ متر پوشانده است که بصورت اختصاصی برای همین پروژه طراحی شده است. طراحی این نمایشگر به شکلی است که در همه لحظات می‎تواند فضایی فوق‌العاده را برای مهمانان ایجاد کند. علاوه بر این در هر روز سه مرتبه روی این نمایشگر نمایش‌های بصری بسیار جذابی نشان داده می‌شود.

سامسونگ جایزه برترین پروژه LED فضای داخلی را دریافت کرد

لوکا پرونزاتی، مدیر نوآوری‌های تجاری شرکت ام اس سی کروز می‌گوید «طویل‌ترین آسمان LED موجود در روی دریا متعلق به سری کشتی‌های تفریحی مراویجلیا است که کشتی گراندیوسا را هم شامل می‌شود. این کشتی‎ها تجربه‌ای منحصربفرد را برای مهمانان ما خلق می‌کنند».

او می‎افزاید «ما برای خلق این فضای چندکاربردی و مهم با استفاده از فناوری‍های روز دنیا، با سامسونگ همکاری کردیم. به این ترتیب توانستیم در تمام طول روز و شب، نما و نوری جذابی ایجاد کرده و با اجرای نمایش‌های بصری، برنامه تفریحی کشتی را متنوع‌تر کنیم».

سامسونگ جایزه برترین پروژه LED فضای داخلی را دریافت کرد

سئوگی کیم، معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «فناوری سامسونگ بخشی مهم از ایجاد یک تجربه بیادماندنی و منحصربفرد برای مهمانان کشتی های شرکت ام اس سی کروز است. از زمانی که سوار کشتی می‎شوند و در تمام طول سفر، مسافران همواره با نمایشگرهای سامسونگ تعامل داشته و یا تصاویری با کیفیت فوق العاده را روی آنها تماشا می‎کنند».

برای اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین نمایشگرهای ساینیج سامسونگ می‎توانید به این سایت مراجعه کنید: https://displaysolutions.samsung.com/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا