انکر؛ از اسپیکر پرقدرت تا پاوربانک همراه!(+تصاویر)

برای این اسپیکر بلوتوث از دو ووفر ۵.۲۵ اینچی و ۲ توییتر ۲ اینچی استفاده شده است.

مجله آنلاین موبنا – انکر را با محصولات جانبی دیجیتال قابل اعتماد و باکیفیت آن می شناسیم. اگر مطالب موبنا را دنبال کرده باشیم در گذشته محصولاتی از خانواده ساندکور این برند را معرفی کرده ایم که هر کدام در نوع خود ویژگی های قابل توجهی دارند.

انکر؛ از اسپیکر پرقدرت تا پاوربانک همراه!(+تصاویر)

این کمپانی اخیرا از یک عضو جدید ساندکور با نام رِیو رونمایی کرده که یک اسپیکر بلوتوثی پرقدرت برای استفاده در محیط خانه یا ماجراجویی های خارج از خانه است.
ریو در ابعاد ۳۱۰ در ۳۲۲ در ۵۵۲ میلیمتر تولید و سنگینی آن برابر با ۹.۸ کیلوگرم است. اسپیکر طراحی جمع و جور و کم حجمی به نسبت قابلیت های خود دارد. در قسمت جلوی دستگاه نورپردازی قابل برنامه ریزی هم در نظر گرفته شده که افکت های زیبایی را هنگام پخش موسیقی ایجاد می کند.

انکر؛ از اسپیکر پرقدرت تا پاوربانک همراه!(+تصاویر)

برای این اسپیکر بلوتوث از دو ووفر ۵.۲۵ اینچی و ۲ توییتر ۲ اینچی استفاده شده است. همچنین تکنولوژی باس آپ صدای بم عمیق فوق العاده ای را برای آن همراه دارد. کاربر می تواند از طریق بی سیم دو اسپیکر ریو را هماهنگ کند تا صدای دو برابر استریو را در اختیار داشته باشد.

انکر؛ از اسپیکر پرقدرت تا پاوربانک همراه!(+تصاویر)

دو پورت یو اس بی برای شارژ گجت ها روی این اسپیکر قرار دارد و همچنین یک پورت یو اس بی برای پخش موزیک از حافظه فلش روی آن مشاهده می شود. باتری داخلی ۲۰ هزار میلی آمپری آن تا ۲۴ ساعت پخش موسیقی مداوم را پشتیبانی می کند و طی ۴ ساعت شارژ کامل می شود.

این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت ۱۶۴.۹۹ دلاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا