تیم‎ مرکز فناوری سامسونگ در میان ۱۰ استارت‌آپ برتر

یکی از تیم‌های استارت‌آپی فعال در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر توانست به مرحله نهایی و ۱۰ استارت‌آپ برتر در رخداد Startup Istanbul 2019 راه پیدا کند.

مجله آنلاین موبنا – رخداد استانبول یکی از معتبرترین رخدادهایی است که تیم‌های استارت‌آپی و سرمایه گذاران علاقه‌مند در منطقه را گردهم آورده و با انتخاب برترین ایده‌ها و تیم‌ها در دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی، به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

در مراسم امسال ۵ تیم استارت آپی از ایران توانستند به مرحله نیمه نهایی و جمع ۱۰۰ استارت‎آپ برتر برساند که از این میان، سه استارت‎آپ جزو تیم‎های فعال در مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر بودند.

تیم‎ مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت‌آپ برتر

استارت‎آپ‎های سیمیاروم و ژنودیپ در حوزه سلامت هر دو به مدت ۱۰ ماه و استارت‌آپ تریژر در حوزه محیط زیست به مدت دو ماه است که با کمک مرکز فناوری سامسونگ به توسعه ایده‌های خلاقانه خود مشغول بوده‎اند.

در رخداد امسال استانبول استارت‌آپ‌، ۱۰۰ تیم استارت‎آپی، ۵۰۰ سرمایه گذار و ۴ هزار نفر شرکت‎کننده دیگر از اروپا، آفریقا و آسیا شرکت داشتند. این رخداد در فاصله روز‌های ۲۶ تا ۲۹ مهرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

تیم‎ مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت‌آپ برتر

از میان ۱۶۰هزار و ۹۱۶ استارت‌آپی که برای شرکت در این مراسم درخواست داده بودند، برگزارکنندگان پس از بررسی ایده‎ها، قابلیت‌ها و موفقیت‎های بدست آمده، ۱۰۰ استارت‌آپ را برای حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب کردند که سه استارت‎آپ سیمیا‎روم، ژنودیپ و تریژر از مرکز فناوری سامسونگ هم جزو آنها بودند.

سپس و در مرحله نهایی، از میان این صد استارت‎آپ، ۱۰ تیم به عنوان برترین استارت‎آپ‎ها به سرمایه‌گذاران و شرکت کنندگان معرفی شدند که استارت‎آپ سیمیا‎روم به عنوان تنها تیم ایرانی در میان آنها حضور داشت.

استارت‌آپ سیمیا‎روم در حوزه ارائه مشاوره آنلاین روانشناسی به کاربران خود فعالیت کرده و استارت‌آپ ژنودیپ هم در حوزه نظارت بر تشخیص بیماری سرطان با استفاده از الگوریتم‎های یادگیری ماشین فعال است. استارت‌آپ جدید تریژر هم یک پلتفرم درختکاری آنلاین است که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و ارائه مشوق‌های مادی و غیرمادی به گروه‌های مختلف جامعه کمک می‌کند از فعالیت‌های مثبت محیط‌زیستی و اجتماعی حمایت کنند.

تیم‎ مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت‌آپ برتر

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با فراهم کردن بسترهای حمایتی لازم از طرح‌های نوآورانه پشتیبانی می‌کند. تیم‌های خلاق و نوآور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را برای این مرکز ارسال و بعد از تایید اولیه از امکانات گسترده این مرکز برای تحقیق و توسعه ایده خود استفاده کنند. هر تیم پژوهشی مجاز خواهد بود برای دو دوره سه ماهه و یک دوره ۶ ماهه از این فرصت استفاده کند. البته تیم‌ها بعد در پایان هر دوره ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد دوره بعدی می‌شوند که کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا