دانلود بازی اکشن نبرد ناوها Naval Creed:Warships

Naval Creed:Warships از زیباترین و گرافیکی ترین بازیهای اکشن و شبیه ساز نبرد ناو ها از استودیوی بازیسازی ZLOONG برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای نبرد ناو ها را به وجد بیاوریم!

مجله آنلاین موبنا – بیش از ۱۰۰ کشتی افسانه ای در بازی وجود دارد، امکان شرکت در نبردهای ۱۲ در مقابل ۱۲ نفر برای شما فراهم گردیده است! امکان اتخاذ کشتی ها در انواع مکان های مختلف وجود دارد، کشتی های اختصاصی تان را در مکان های مختلف بگذارید و به سمت کاربران آنلاین سراسر جهان بتازید تا در صدر جدول امتیازات قرار بگیرید! با پیروزی در نبرد ها کشتی های قدرتمندتر را بخرید تا بتوانید دشمنان را با قدرت بیشتر نابود کنید! پیش تر بازی World of Warships Blitz: MMO Naval War Game را در سبک نبرد ناو ها معرفی کرده بودیم که با استقبالی عالی روبرو گردید، اکنون نوبت به Naval Creed:Warships رسیده که با طراحی و ساخت عالی اش قرار است با این بازی رقابت کند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید به ان چه امتیازی می دهید!

 

بازی Naval Creed:Warships تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید. در اخر اینکه، Naval Creed:Warships همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

نکات تکمیلی :

۱ – بازی آنلاین و اینترنتی است
۲ – بازی دیتایی حدود ۸۵۰ مگابایت دارد که با خود بازی دریافت میشود
۳ – بازی مود ندارد و هک نمیشود .

تغییرات نسخه ی V1.8.3 :

برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا