ارتباطات رایتل در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور برقرار است

شرکت خدماتی ارتباطاتی رایتل اعلام کرد: ارتباطات شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور برقرار بوده و مکالمه درون شبکه رایتل نیز در این مناطق رایگان است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در پی وقوع زلزله‌ ۵.۹ دهم ریشتری بامداد روز جمعه ۱۷ آبان، در استان آذربایجان شرقی، رایتل ضمن تسلیت به هموطنانی که در این زلزله داغدار شدند، از برقراری ارتباط شبکه تلفن همراه خود در این مناطق خبر داد و اعلام کرد: تمامی سایت‌های رایتل واقع در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار و مسیرهای ارتباطی مکالمه و دیتا برقرار است.

ارتباطات رایتل در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور برقرار است

بر اساس این گزارش، تیم خدمات فنی اپراتور رایتل پس از وقوع زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در حالت آماده باش کامل قرار دارد و طبق آخرین گزارشات دریافتی، تاکنون هیچ‌گونه قطعی و اختلال در ارتباطات رایتل در این مناطق مخابره نشده است.
همچنین تیم خدمات فنی رایتل اعلام آمادگی کرده است که در صورت نیاز ستاد بحران، نسبت به برقراری سایت های سیار اقدام نماید.
لازم به ذکر است، مکالمه درون شبکه رایتل در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی رایگان است.
گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد روز جمعه ۱۷ آبان حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که در بیشتر نقاط استان های آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان و اردبیل احساس شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا