بررسی ویژگی‌های اینترنت همراهی اپراتور اول

«اینترنت همراهی» یکی از گزینه‌های پرطرفدار مشترکین همراه اول است که از طریق آن می‌توانند هزینه‌های مصرف اینترنت را به‌سادگی کنترل کنند. در این طرح به هر یک از مشترکان همراه اول متناسب با الگوی مصرفشان یک بسته اینترنتی مقرون‌به‌صرفه و با سرعت بالا پیشنهاد داده می‌شود.

مجله آنلاین موبنا؛ محمد مهدوی – هر کدام از ما به‌طور متوسط حجم مشخصی از اینترنت را در هر ماه استفاده می‌کنیم؛ همراه‌اول نیز با بررسی الگوی مصرف مشترکین، بهترین و به‌صرفه‌ترین بسته اینترنت را به مشترکینش پیشنهاد می‌دهد.

اپراتور اول در طرح «اینترنت همراهی» به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف مشترک) از نوع آلفا+ با سرعت بدون مرز، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌کند. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری *۱۰۰*۶۲# بسته اینترنت همراهی خود را رؤیت کرده و پس از تائید، آن را فعال کنند.

بررسی ویژگی‌های اینترنت همراهی اپراتور اول

بسته‌هایی که در اینترنت همراهی به شما پیشنهاد می‌شود، کاملاً شخصی‌سازی و متناسب با مصرف ماهانه شماست، به همین دلیل به‌سادگی می‌توانید هزینه‌ و حجم اینترنت مصرفی‌تان را مدیریت کنید.

ویژگی دیگر بسته‌های پیشنهادی «اینترنت همراهی» سرعت بالای آن است. به‌این ترتیب که تمام بسته‌های پیشنهاد شده از نوع آلفا+ هستند. همان‌طور که می‌دانید بسته‌های آلفا+ بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته‌ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه‌ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم ممکن می‌‌سازند. افرادی که فایل‌های حجیم ارسال یا دریافت می‌کنند، مکالمه‌های صوتی یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می‌دهند، از برنامه‌های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می‌کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند، می‌توانند از بسته‌های آلفا+ استفاده کنند.

بررسی ویژگی‌های اینترنت همراهی اپراتور اول

چند نکته درباره اینترنت همراهی

  • این طرح مختص همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است.

  • بسته‌های اینترنت همراهی از نوع آلفا+ هستند.

  • بسته‌ی رزرو بسته‌های اینترنت همراهی، بسته‌ی آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲ گیگابایت + ۲۰۰ مگابایت هدیه صبحانت به قیمت ۱۳۹۰۰ تومان است؛ مگر آنکه مشترک اقدام به رزرو و یا خرید بسته‌ی دیگر و یا لغو تمدید خودکار کرده باشد.

  • پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته‌، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته همراهی در همان ماه وجود ندارد. حتی مشترک می‌تواند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی در حال مصرف، بسته هدف موجود در *۱۰۰*۶۲# را رزرو کند.

  • بسته‌های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است و هم مشترکین جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند را شامل می‌شود.

  • بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آن‌ها به‌صورت ماهانه به‌روز می‌شود.

  • جهت استعلام بسته‌های اینترنت همراهی کد *۱۰۰*۱۰# را شماره‌گیری کنید.

همان‌طور که اشاره شد، اینترنت همراهی مختص مشترکین همراه اول است؛ اما اگر مشترک اپراتورهای دیگر هستید نیز می‌توانید از طریق ترابرد به همراه اول، به‌سادگی از امکانات اینترنت همراهی این اپراتور بهره‌مند شوید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینترنت همراهی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت همراه اول به نشانی mci.ir و از طریق منوی «محصولات و خدمات» و کلیک بر روی «بسته‌های اینترنت نوترینو» یا کلیک بر روی این لینک، جزییات بیشتر را بخوانید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا