نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ، ابزاری کارآمد برای توفان فکری

بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ برای اینکه راه‌حل‌هایی خلاقانه برای مشکلات خود بیابند به سراغ جلسات توفان فکری (Brainstorming) می‌روند.

مجله آنلاین موبنا – برگزاری چنین جلسه‌هایی در ظاهر به امکانات زیادی نیاز ندارد، کافیست افراد تیم خود را دور یک میز در اتاقی ساکت و آرام گردهم بیاورید و همگی ایده‌های خود را مطرح کنند. اما با انجام این مراحل شما تنها نیمی از راه را پیموده‌اید و برای کامل کردن این ابزارها نیاز به دستگاهی هوشمند دارید که همچون یک مدیر توانا بتواند تک‌تک ایده‌ها را یادداشت و ثبت کند، در همان لحظه همه ایده‌ها را به تمامی اعضای جلسه نشان دهد و پس از پایان جلسه مجموع ایده‌های طرح شده را به افراد حاضر ارسال کند.

برای داشتن چنین مدیری در جلسات خود می‌توانید با قابلیت‌های نسل جدید نمایشگرهای تعاملی سامسونگ به نام فلیپ  (Flip) آشنا شوید. این نمایشگر ۵۵ اینچی که از رزولوشن اولترا ‌اچ‌دی (UHD) بهره می‌برد با اتصال سریع و راحت‌ به ابزارهای جانبی همچون موبایل و لپ‌تاپ و پایه‌ای منعطف و چرخان برای حمل و نقل آسان باعث شده تا جلسه‌های اداری بدون انبوهی از کاغذها و نوشته‌ها و پربارتر و مفیدتر از همیشه برپا شود.

نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ، ابزاری کارآمد برای توفان فکری

جادوگری در اتاق

نمایشگر فلیپ سامسونگ را می‌توان به دو شکل نصب دیواری یا گذاشتن بر روی پایه چرخان به کار گرفت. در صورت نصب روی پایه چرخان این امکان را دارید تا همچون تخته‌وایت برد، نمایشگر را در میان اتاق‌ها جابجا کنید. این دستگاه از قابلیت چرخش خودکار بهره می‌برد که به کمک آن می‌توانید صفحه نمایشگر را در حالت افقی یا عمودی قرار دهید. در بخش کناری نمایشگر دکمه پاور، درگاه USB به‌ همراه کیت NFC و محفظه‌‌ای برای گذاشتن قلم جاگذاری شده است. درگاه‌های مربوط به سیم برق، کابل LAN، HDMI و Touch Out همگی در پشت بدنه نمایشگر قرار گرفته‌اند.

با استفاده از قلم این نمایشگر ۴ نفر به طور همزمان می‌توانند ایده‌های خود را یادداشت و ثبت کنند. قلم نمایشگر فلیپ از نوع Passive است و این امکان را دارد تا با هر دو سمت آن بنویسید. از سمت نازک قلم برای یادداشت کردن متن‌ها و ایده‌ها و از سمت ضخیم‌تر آن می‌توان برای کشیدن تصاویر و شکل‌ها بهره گرفت. با کشیدن انگشتان خود بر روی موارد نوشته شده هم می‌توانید آنها را پاک کنید و مطلب جدیدتری را یادداشت کنید. همچنین در صورت علاقه می‌توانید زمینه سفید رنگ نمایشگر را به رنگ سیاه تغییر دهید.

تمامی موارد نوشته شده روی نمایشگر به شکل خودکار در یک دیتابیس مرکزی ذخیره می‌شود، این امکان فراهم شده تا با گذاشتن رمز عبور بر روی نوشته‌ها دسترسی به آن را محدود کنید.

نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ، ابزاری کارآمد برای توفان فکری

ورود و خروج داد‌ه‌ها

با روشن کردن نمایشگر همیشه دو گزینه را در بالای صفحه نمایش خواهید دید. Import  و Export گزینه‌هایی هستند که با انتخاب یکی از آنها می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را از سایر دستگاه‌ها وارد کرد و به نمایش گذاشت و با انتخاب گزینه دوم می‌توان اطلاعات و نوشته‌های ثبت شده را برای حاضران در جلسه ارسال کرد.

در بخش Import چهار گزینه موبایل، لپ‌تاپ، USB  و Network Drive  را خواهید دید. برای اتصال لپ‌تاپ و موبایل گزینه‌هایی همچون کابل HDMI، قابلیت Screen Mirroring و NFC پیش‌روی شما قرار دارد. نمایشگر Flip قادر است اسناد و مدارک کاربران را در فرمت‌های متنوع ورد، پاورپوینت و اکسل نمایش دهد.

پس از پایان جلسه و برای اینکه تمامی اطلاعات یا بخشی از آنها را به اعضای جلسه ارسال کنید، می‌توانید یکی از حالت‌های شش‌گانه گزینه Export را انتخاب کنید. در میان این گزینه‌ها ارسال ایمیل، اتصال نمایشگر به پرینتر و چاپ نوشته‌ها، ذخیره‌سازی محتوا رویUSB ، ذخیره‌سازی در فضای ابری و قابلیت Screen Share قرار دارد.

نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ ترکیبی است از قابلیت‌های هوشمند و کاربردی با طراحی مینیمال و راحت که کار کردن با آن را مثل نوشتن روی تخته وایت برد راحت کرده است. این ویژگی موجب شده تا نمایشگر فلیپ به ابزاری کاربردی برای جلسه‌های کاری خلاقانه و نوآور تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا