برگزاری سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم در آذرماه

دبیرخانه رویداد های خاص حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (Sharif ICT) با همکاری باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX)، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری سومین دوره مسابقات کد نویسی مبهم (Spaghetti Contest) در آذر ماه سال جاری می باشد.

مجله آنلاین موبنا – هدف از برگزاری این مسابقه صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و شرکت کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد  باید به ناخوانا ترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشتهای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

 

مخاطبین برنامه

دانشجویان و برنامه نویسان جهت شرکت در مسابقه

شرکت های فعال در حوزه رنامه نویسی جهت استفاده از خروجی های مسابقات

شرکت و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات جهت استفاده از خروجی های مسابقات

 

مزایای شرکت در مسابقات برای نویسان

  1. یادگیری ( بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود)
  2. تمرین ( ارسال کدها مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد)
  3. رقابت ( آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر هستند و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی می‌باشند).
  4. استخدام در شرکت های معتبر ( پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد).

 

جهت اطلاع از روند برگزاری مسابقه، قوانین و ثبت نام به وبسایت رویداد مراجعه بفرمایید:

http://spaghetticontest.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا