تصفیه آب قابل حمل! (+تصاویر)

فیلتر به کار رفته در این تصفیه خانه های کوچک قادر است ۹۹.۹۹ درصد باکتری ها را حذف کند.

مجله آنلاین موبنا – مدل های بسیار متنوعی از دستگاه های قابل حمل تصفیه آب در بازار موجود است. برای آنها که اهل ماجراجویی در طبیعت هستند اهمیت این محصولات به مراتب بیشتر است. اخیرا محصولی با نام لایت واتر معرفی شده که یک تصفیه خانه کوچک قابل حمل است و در ادامه با ویژگی های آن آشنا می شویم.
لایت واتر دردو مدل با نام های استاندارد و مینی ارائه می شود که از منظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. نمونه استاندارد در ابعاد ۶.۳ در ۲.۲ در ۱.۹ اینچ با وزن ۲۰۰ گرم و نمونه مینی در ابعاد ۳.۶ در ۱.۹ در ۱.۷ اینچ با سنگینی ۱۱۵ گرم ارائه می شود. مدل مینی فاقد مرحله پاکیزه سازی آب با اشعه UV است.

تصفیه آب قابل حمل! (+تصاویر)

فیلتر به کار رفته در این تصفیه خانه های کوچک قادر است ۹۹.۹۹ درصد باکتری ها را حذف کند. فیلتر پرو نیز روی این دستگاه قابل نصب است که این نمونه سختی آب را نیز اصلاح می کند. البته ۹۹.۹۹ درصد ویروس ها و ۹۹.۹۹۹۹ درصد باکتری ها و کیست های پروتئوزا را نیز حذف می کند.

همچنین لایت واتر یک مخزن اضافی دارد که آب داخل آن با اشعه UV نیز پاکیزه سازی می شود. این محصول از یک باتری داخلی قابل شارژ استفاده می کند که تا ۲ ساعت به تصفیه آب می پردازد. این محصول برای عرضه در مارس ۲۰۲۰ برچسب قیمت ۹۷ دلاری دارد.

 

تصفیه آب قابل حمل! (+تصاویر)

تصفیه آب قابل حمل! (+تصاویر)

تصفیه آب قابل حمل! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا