موج سواری ایرانسل روی طرح‌ها و برنامه‌های استراتژیک همراه اول

این روزها ایرانسل برای جلب نظر مشترکان خود از طرح ها و شعارهای دست دوم استفاده می کند به طوری که این اپراتور در سیزدهمین سال تولد خود ضمن استفاده از طرح اپراتور اول، شعار این اپراتور را نیز کپی کرد.

مجله آنلاین موبنا – این روزها فعالیت و موفقیت اپراتورها به گونه ای در گرو برنامه ریزی های مستمر و ارائه طرح های مختلف و ویژه که البته با ذائقه مشترکان همخوانی داشته باشد، است.
بر همین اساس هریک از اپراتورهای کشور همزمان با رویدادهای مختلف، طرح های ویژه و تشویقی ارائه میکنند که بدون شک ارائه این طرح ها در گروه ها و کمیته های ویژه اپراتورها مدت ها بررسی می شوند تا اجرای آن با رضایت مشترکان همراه باشد.
به عنوان مثال، همراه اول امسال در بیست و پنجمین سالگرد شروع فعالیت خود، طرح ویژه ای برای مشترکان در قالب ۲۵ گیگابایت اینترنت پرسرعت در بازه زمانی یک هفته عرضه کرد.
اما ارائه این طرح جذاب کافی بود تا ایرانسل نیز در سالروز شروع فعالیت شبکه خود، طرحی عینا همچون همراه اول ارائه کند.
هفته گذشته، ایرانسل هم زمان با ۱۳ سالگی اش، طرح ۱۳ گیگابایت اینترنت را در بازه زمانی یک هفته برای مشترکانش رونمایی کرد.
همچنین در مراسم ۱۳ سالگی ایرانسل گفته شد که این اپراتور به سمت «اپراتور دیجیتال» در حرکت است و تصمیم دارد به این هدف بلند دست یابد؛ در حالیکه همراه اول سال گذشته با شعار «تحقق رویای دیجیتال» از برنامه پنج ساله خود رونمایی کرده بود.
کپی کاری از برنامه های استراتژیک نیز به نوبه خود جای بسی تعجب دارد؛ کاری که ایرانسل به راحتی انجام می دهد و برخلاف عنوان «رقابت» که سالهاست حول محور آن می گردد، اما کپی‌کاری بیش نیست!
با وجود اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سالیان اخیر طرح ها و برنامه های مختلفی نظیر «رومینگ ملی»، «ترابردپذیری شماره های تلفن همراه» و… را برای ایجاد شرایط رقابتی بیشتر بین اپراتورهای تلفن همراه، اجرایی کرده است اما همچنان شاهد هستیم که «همراه اول» به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه و ایران، یکه تازی می کند و اپراتورهای جدید قادر به رقابت جدی با این اپراتور نیستند لذا روی به سمت کپی از برنامه های استراتژیک همراه اول آورده اند.

 منبع: شمانیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا