لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ برگزار می‌شود

شرکت سامسونگ به منظور تعامل بیشتر کاربران با محصولات جدید خود و خلق لحظات پرشور و هیجان‌انگیز لیگ بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند. در این سری مسابقات شرکت‌کنندگان ضمن داشتن لحظاتی شاد و پرهیجان، برخی از قابلیت‌های برتر و کیفیت متمایز محصولات جدید سامسونگ را نیز از نزدیک تجربه خواهند کرد.

مجله آنلاین موبنا – اولین دوره لیگ‌ بازی‌های دیجیتال سامسونگ به زودی با حضور نفرات برگزیده در مرکز تجربه سامسونگ برگزار می‌شود. در این لیگ که دوره‌های آینده آن هم به زودی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان، بازی‌های دیجیتالی جذابی همچون گرفتن پنالتی، نگه‌داشتن توپ با سر، اتومبیل‌رانی و فوتبال را انجام می‌دهند.
علاقه‌مندان برای حضور در این لیگ می‌توانند به دو شکل آنلاین و آفلاین فرصت شرکت در لیگ بازی‌های دیجیتال را پیدا کنند.
در شکل آنلاین علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه اختصاصی لیگ بازی‌های دیجیتال در سایت سامسونگ به نشانی samsung.ir/biabazi ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند. در این صفحه بازی هیجان‌انگیز گرفتن پنالتی طراحی شده و هر شخص با گرفتن یکی از ۱۰ پنالتی و ثبت اطلاعات، نام خود را وارد فهرست قرعه‌کشی لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ می‌کند.
همچنین برای افرادی که به مرکز تجربه سامسونگ در مجتمع تجاری کورش مراجعه می‌کنند این فرصت فراهم شده تا با انجام یک بازی‌ ویژه شانس حضور در لیگ را داشته باشند. در این غرفه بازی دیجیتالی نگه داشتن توپ بالای سر که به کمک تلویزیون ۸۲ اینچ QLED سامسونگ انجام می‌شود طراحی شده است. برای اینکه در این بازی برنده شوید و بتوانید نام خود را وارد قرعه‌کشی حضور در لیگ بازی‌های دیجیتال کنید، می‌بایست بیشتر از ۱۵ ثانیه توپ را بالای سر خود نگه دارید.
مراحل ثبت‌نام در این مسابقه‌ها از هفته پیش شروع شده و در نهایت ۲۴ نفر به عنوان شرکت‌کننده اولین دوره لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ انتخاب می‌شوند. این افراد در مرکز تجربه سامسونگ با انجام دو بازی فوتبال و اتومبیل‌رانی مهارت‌های خود را برای کسب رتبه اول و بردن جوایز تعیین شده محک می‌زنند.
نفر اول این لیگ گوشی پرچمدار گلکسی S10 سامسونگ را دریافت می‌کند. همچنین به دو نفر از شرکت‌کننده‌ها به قید قرعه دو دستگاه ساندبار اهدا می‌شود.
لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ با برگزاری دوره‌های دوم و سوم آن در آینده‌ای نزدیک پیگیری می‌شود.
با دنبال کردن هشتگ #بیابازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مراجعه به حساب کاربری شرکت سامسونگ در این شبکه به آدرس samsungir می‌توانید از آخرین رویداد‌ها و اخبار مربوط به لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ باخبر شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا