رویاهای خود را محدود نکنید

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در اختتامیه دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی با رویکرد فناوری‌های حوزه فضا گفت: در این رویدادها دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور از جنبه‌های تولید و کاربردهای فناوری اطلاعات و همچنین فرصت‌ها و تهدیدات این حوزه، آموزش می‌بینند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی با تاکید بر فرصت‌های موجود در این عرصه گفت: آینده با پیش‌بینی ساخته نمی‌شود بلکه به دست دانش‌آموزان و نسل آینده شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه با تاکید بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این سلسله رویدادها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و راهبری وزارت آموزش و پرورش و در راستای عدالت آموزشی و آشنایی دانش‌آموزان از فرصت‌های کارآفرینی و آینده شغلی است.

وی در جمع دانش‌آموزان با اشاره به سقف‌های شیشه‌ای محدودیت‌ها و لزوم شکستن آن‌ها گفت: رویاهای خود را محدود نکنید و آرزوهای بزرگی را برای خود و کشورتان داشته باشید و اجازه ندهید محدویت‌ها مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهای‌تان شود.

از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در حوزه فضایی استقبال می‌کنیم

مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در این مراسم گفت: دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزان به مناسبت هفته جهانی فضا با رویکرد فناوری‌های حوزه فضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل جوانان گفت: کشور ایران بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در این حوزه استقبال می‌کنیم. همچنین، در حاشیه این مراسم کارگاه‌های آموزشی کودکان بر بستر فناوری اطلاعات ویژه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات و سازمان‌های تابعه در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا