سامسونگ از مدل‌های جدید تصفیه هوای خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ مدل‌‎های جدید دستگاه‎های تصفیه هوای خود را معرفی کرد که قادرند در هر شرایط آب و هوایی و زیست محیطی، هوایی پاک تولید کنند. این دستگاه‎ها مجهز به قابلیت‎های نوآورانه و ساده و فناوری‎های هوشمند هستند، این مدل‎ها ترکیبی از برترین فناوری‎های سامسونگ با طراحی مدرن هستند که می‎توانند راهکاری مناسبی را برای مشکلات واقعی کاربران در خانه ارائه کند.

مجله آنلاین موبنا – مصرف کنندگان امروزه بسیار نگران آلودگی هوا ناشی از آلاینده ها، گردوخاک، مواد شیمیایی و انواع بوها هستند که به دلیل سبک زندگی خود با آنها روبرو می‌شوند. تصفیه هواهای جدید با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها، ضامن پالایش با سیستم های فیلتراسیون خود تا ۹۹.۹۷ درصد ذرات معلق در هوا می‌باشند که این توانایی پیشتر به طور مسقل تست شده است.

این محصولات جدید سامسونگ دارای یک سیستم شناسایی فراگیر با حسگرهای پیشرفته و یک نمایشگر هستند که اطلاعاتی دقیق درباره کیفیت هوای داخل خانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد، به این ترتیب دستگاه تصفیه هوا در کمترین زمان و به موثرترین شکل آلودگی هوا را از بین می‌برد. دستگاه‌های فوق همچنین مجهز به اتصال وای‎فای هستند که کاربر می‎تواند شرایط داخل خانه را در هر مکانی که باشد مشاهده کرده و با استفاده از اپلیکیشن SmartThings (سامسونگ)، دستگاه‎ها را فعال کند.

وانگین‎برگ، مسئول بخش محصولات تهویه هوای سامسونگ می‌گوید «جدیدترین دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ دارای یک سیستم تصفیه و هواساز کارآمد مطابق نیاز کاربران هستند. ما به سلامت و ایمنی کاربران در سراسر جهان متعهد هستیم و سیستم‎های تصفیه هوای قدرتمند ما نماد همین تعهد است».

سامسونگ از مدل‌های جدید تصفیه هوای خود رونمایی کرد

مدل AX9500 (Cube)

مدل ax9500 مجهز به فناوری نوآورانه WindFree سامسونگ است که هوای تمیز را به آرامی و از طریق ۶ هزار سوراخ ریز روی بدنه دستگاه در سراسر محیط پراکنده می‌کند و به این ترتیب میزان سروصدای دستگاه و احساس باد در محیط به حداقل می‌رسد.

مدل Ax9500 دارای بدنه پیشرفته به شکل مکعب و با روکش فلزی است که حتی در محیط‎هایی با دکوراسیون داخلی کاملا امروزی هم بسیار زیبا و هماهنگ خواهد بود. این دستگاه دارای یک طراحی ماژولار است و به این ترتیب می‎توان هر تعداد ازآنها را به یکدیگر متصل کرد.

دستگاه تصفیه هوای ax9500 دارای یک نمایشگر عددی EasyView و حسگر لیزری PM است. این حسگر کیفیت هوا را بصورت زنده و مداوم زیرنظر دارد و آلودگی‌های ناشی ازآلاینده ها و ذرات معلق با اندازه کمتر از ۱ میکرون را هم شناسایی می‌کند. کاربر می‌تواند نتیجه این پایش را روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده کند. اطلاعاتی مانند سطح آلودگی با اندازه pm 1.0/2.5/10 و کیفیت کلی هوای محیط با یک نشانگر چهار رنگ روی این صفحه نمایش داده می‌شود.

سامسونگ از مدل‌های جدید تصفیه هوای خود رونمایی کرد

مدل ax7500

این مدل دارای همان قابلیت پوشش وسیع با سرعت بالا است که بسیاری از کاربران از دستگاه‎های تصفیه هوا انتظار دارند و به این ترتیب می‎تواند هوا را در گوشه به گوشه ی اتاق تصفیه نماید. قسمت جلویی با نام Front Air Inflow برای به داخل کشیدن هوای محیط طراحی شده است. این هوا بعد از اتمام روند تصفیه، از طریق Dual Power Fan و با استفاده از یک جریان هوای سه جهتی به نام ۳-Way Air Flow به بیرون پرتاب می‌شود.

این مدل هم دارای یک نمایشگر عددی و یک حسگر لیزری pm است که کیفیت هوای محیط را بصورت زنده بررسی می‌کند و نتیجه را با استفاده از یک نشانگر چهار رنگ روی مانیتور نمایش می‌دهد.

سامسونگ از مدل‌های جدید تصفیه هوای خود رونمایی کرد

مدل ax5500

این مدل دارای همان قابلیت پوشش وسیع با سرعت بالا است که بسیاری از کاربران از دستگاه‎های تصفیه هوا انتظار دارند. صفحه جلویی Front Air Flow برای کشاندن هوا به داخل دستگاه طراحی شده است. این هوا بعد از اتمام روند تصفیه، از طریق Power Fan و با استفاده از یک جریان هوای سه جهتی به نام ۳-Way Air Flow به بیرون پرتاب می‌شود. به این ترتیب هوای تازه را به سرعت به منطقه‌ای وسیع تر می‌رساند و دستیابی به نرخ رساندن هوای تمیز (CADR) را در این دستگاه را به ۴۶۷ مترمکعب در ساعت می‌رساند.

دستگاه تصفیه هوای ax5500 همچنین دارای یک نمایشگر عددی و یک حسگر لیزری pm است که کیفیت هوای محیط را بصورت زنده بررسی کرده و نتیجه را با استفاده از یک نشانگر چهار رنگ روی مانیتور نمایش می‌دهد. این مدل دارای چرخ‌ است و به این ترتیب کاربر می‎تواند براحتی آن را در هر جایی از محیط قرار دهد.

سامسونگ از مدل‌های جدید تصفیه هوای خود رونمایی کرد

مدل ax3300

این دستگاه به کاربران امکان می‎دهد تا کیفیت هوای محیط را به شکلی نوآورانه تحت نظر قرار دهند. با استفاده از حسگرهای گازی و گردوخاک، کیفیت هوا بررسی می‌گردد و بصورت خودکار، از نتایج بدست آمده برای بهینه‎سازی کارکرد دستگاه استفاده می‎شود.

مدل ax3300 کاملا با محیط خانه‎های نقلی سازگاری دارد. این دستگاه که برنده جایزه طراحی if هم شده است طراحی بسیار زیبا و نوآورانه‌ای دارد و با طراحی لبه های گرد در هر دکوراسیونی، عالی به نظر می‎آید. گرد بودن لبه‎ها همچنین موجب آرامش خاطر بیشتر خانواده‎هایی با بچه‎های کوچک می‎شود. نور خاص Air Sensing Light در این دستگاه هم محیط خانه را به شکلی آرامش‎بخش روشن می‎کند.

 

مدل ax3000

این دستگاه مجهز به چند قابلیت است که باعث استفاده راحت‎تر آن می گردد. اولین قابلیت Sleep Mode است که باعث فعالیت بسیار بی‎صدا اما بهینه دستگاه می‏شود. این مدل مجهز به حسگرهای گردوخاک و گاز است که نتایج نظارت آنها در نشانگر چهار رنگ دستگاه هم استفاده شده است و بصورت زنده میزان آلودگی هوا را به اطلاع کاربر می‏رساند.

تعمیر و نگهداری مدل ax3000 هم بسیار ساده است. براحتی می‎توانید دریچه پشتی دستگاه را باز کنید و فیلتر قابل شستشوی Pre Filter را خارج نمایید و هر از چند گاهی آن را تمیز کنید. سیستم فیلتراسیون hepa با طراحی دو-در-یک نیز دارای یک فیلتر بسیار ریز گردوخاک و فیلتر Activated Carbon Deodorization است که هر وقت نیاز به تعویض توسط کاربر داشته باشد با یک چراغ چشمک زن این مسئله را اعلام می‎کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه‎ها می‎توانید به آدرس www.samsung.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا