قابلیت مشاهده فعالیت دوستان به‌زودی از اینستاگرام حذف می‌شود

اینستاگرام تصمیم گرفته تب Following را از بخش بررسی فعالیت‌ها حذف کند. کاربران در این تب می‌توانند همه‌ی فعالیت‌های کسانی را رصد کنند که در اینستاگرام دنبال می‌کنند.

مجله آنلاین موبنا – اینستاگرام اعلام کرد تب Following را به‌زودی حذف خواهد کرد؛ تبی که کاربران می‌توانند در آن فعالیت‌های همه‌ی حساب‌های کاربری که دنبال می‌کنند شامل لایک‌ها و نظرات آن‌ها در پست‌های دیگران را رصد کنند.

براساس گزارش بازفید، اینستاگرام از ماه اوت حذف این بخش را آغاز کرده است. مدیر بخش محصولات اینستاگرام در گفت‌وگو با بازفید تأیید کرد این تب هفته‌ی جاری به کل حذف خواهد شد. براساس اعلام این شرکت، از هفته‌ی آینده کاربران در بخش فعالیت‌ها، فقط فعالیت‌های مرتبط با حساب کاربری خودشان را مشاهده خواهند کرد.

ویشال‌شاه به بازفید گفته است این تصمیم برای ساده‌ترکردن فضای اینستاگرام و حذف قابلیتی گرفته شده است که بسیاری از کاربران از وجود آن اطلاعی ندارند.

مدیر بخش محصولات اینستاگرام گفت:

بعضی از کاربران نمی‌دانند فعالیت‌های آن‌ها رصد می‌شود؛ بنابراین با قابلیتی رو‌به‌رو بودیم که بسیاری از کاربران کاربردش را نمی‌دانستند. حتی بسیاری از افراد زمانی‌که متوجه می‌شوند فعالیت‌های آن‌ها رصدشدنی است، متعجب می‌شوند.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا