بهترین بازی های ماشین سواری دو نفره اندروید با وای فای

همیشه یکی از جذابیت های بازی های سبک ماشین سواری این است که به جز رقابت های آنلاین، بتوانید با دوستان خود از طریق وایربس ماشین سواری دو نفره بازی کنید و از این رقابت لذت ببرید.

مجله آنلاین موبنا – در این مقاله به معرفی چند بازی ماشین سواری برتر که قابلیت دو یا چندنفره آفلاین با وای فای برای اندروید را دارند به شما معرفی می کنیم.

۱.Asphalt 8

محیط بازی Asphalt 8
Asphalt 8

دانلود از گوگل پلی

سری آسفالت همیشه به خاطر گیم پلی جذاب و و گرافیک زیبای شان محبوب گیمرها بوده و هستند در شماره ۸ این بازی قابلیت بازی چند نفره با وای فای وجود دارد ( قابلیتی که بعدا به طرز عجیبی از نسخه ۹ حذف شد! ).

مثل همیشه در آسفالت ۸ هم مکان انتخاب موقعیت های مکانی مختلف در بازی وجود دارد. ضمنا به این نکته دقت کنید که برای اجرای روان بازی آسفالت ۸ نیازمند یک گوشی هوشمند با سخت افزار عالی هستید.

۲.Mini Motor Racing

محیط بازی Mini Motor Racing
Mini Motor Racing

دانلود از گوگل پلی

Mini Motor Racing یک بازی ماشین سواری بامزه است که با سبک خاص خود در حالت چند نفره هم می تواند شما و دوستان تان را مدت ها سرگرم کند. به صورت گروهی ۴ نفره در بازی می توانید به رقابت پرداخته و ضمن کسب امتیازات لازم در بازی سعی کنید برنده شوید.

در مقایسه با دیگر عناوین مشابه Mini Motor Racing رابط کاربری جذاب تری دارد. گرچه این بازی یک ماشین سواری حرفه ای نیست و در مقایسه با آسفالت، بیشتر برای سرگرمی مفید است!

۳.Racers Vs Cops

محیط بازی Racers Vs Cops
Racers Vs Cops

دانلود از گوگل پلی

در بازی Racers Vs Cops می توانید در نقش پلیس باشید یا در نقش مسابقه دهنده. اگر پلیس شدید باید مسابقه دهنده را تعقیب کرده و او را بگیرید. و اگر مسابقه دهنده شدید باید از دست پلیس فرار کنید.

ماشین های مختلفی در بازی قابل آزاد کردن هستند و شما می توانید عملکرد وسیله نقلیه خود را برای افزایش کارآیی و سرعت، بهبود دهید.

در همین زمینه بخوانید: معرفی و دانلود ۶ بازی برتر اندرویدی در سبک ماشین سواری

۴.Armored Car 2

محیط بازی Armored Car 2
Armored Car 2

دانلود از گوگل پلی

بازی Armored Car 2 قابلیت بازی چندنفره آنلاین، بلوتوثی و با وایرلس را داراست. در شماره دوم این بازی ماشین ها بهتر از قبل شده اند. سه حالت برای بازی کردن وجود دارد، حالت استاندارد، بقاء و گریز.

جمعا ۲۰ نوع وسیله نقلیه برای بازی کردن قابل انتخاب می باشند که همگی قابل شخصی سازی هستند و در طول بازی می توانید از سلاح های خود که روی آن سوار کرده اید، استفاده کنید!

۵.City Racing 3D

محیط بازی City Racing 3D
City Racing 3D

دانلود از گوگل پلی

City Racing 3D یکی از بهترین بازی های چندنفره ماشین سواری اندروید می باشد. در این بازی کنترل ماشین به سادگی انجام می شود و به راحتی می توانید خودروی خود را شخصی سازی کنید. ضمنا حالت های مختلف بازی شامل Trial ، تورنومنت حذفی و… می باشد.

۶.Drag Racing : Pro Clutch

محیط بازی Drag Racing : Pro Clutch
Drag Racing : Pro Clutch

دانلود از گوگل پلی

گیم پلی بازی Drag Racing : Pro Clutch ساده است برای کنترل ماشین می توانید از شتاب سنج گوشی و پدال کلاچ استفاده کنید. اصل قضیه در این بازی بر سر تعویض دنده در زمان مناسب برای رسیدن به جایگاه نخست می باشد.

در حالی که گرافیک بازی چیز فوق العاده ای نیست اما بازی Drag Racing : Pro Clutch برای اکثر گیمرها بازی جذابی محسوب می شود.

۷.Reality Drift Multiplayer

محیط بازی Reality Drift Multiplayer
Reality Drift Multiplayer

دانلود از گوگل پلی

چنان که از نام بازی Reality Drift Multiplayer برمی آید، این بازی درباره مهارت دریفت کشیدن می باشد. بعد از اجرای Reality Drift Multiplayer، بازی از شما آیپی دستگاه دوست تان را درخواست می کند و می توانید به این شکل گوشی ها را به هم متصل نمایید. برای این کار همزمان ۳۲ گوشی می توانند به یکدیگر وصل شده و با هم به رقابت بپردازند.

۸.Infinite OverDrive

محیط بازی Infinite OverDrive
Infinite OverDrive

دانلود از گوگل پلی

در بازی Infinite OverDrive سه ماموریت مختلف تعریف شده است، امکان بازی چند نفره با وای فای در این بازی وجود دارد. آیتم های مختلفی در طول بازی قابلیت آزاد شدن دارند و گرافیک بازی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

در همین زمینه بخوانید: معرفی و دانلود بازی ماشین سواری Drift Max Pro + دیتا

۹.Drive Ahead

محیط بازی Drive Ahead
Drive Ahead

دانلود از گوگل پلی

امکان جالب بازی Drive Ahead، حالت بازی ماشین سواری دو نفره در یک دستگاه می باشد. علاوه بر این مثل دیگر بازی های این فهرست می توانید در شبکه وایرلس هم به دیگر گوشی ها  متصل شده و به صورت چند نفره به رقابت بپردازید. به طور کلی این بازی رترو، شما را به یاد خاطرات گذشته می اندازد.

۱۰.Hovercraft: Takedown

محیط بازی Hovercraft: Takedown
Hovercraft: Takedown

دانلود از گوگل پلی

Hovercraft: Takedown یک بازی مسابقه ای ساده نیست، شما می توانید وسایل نقلیه خود را شخصی سازی کرده و و در رقابتی مبارزه مانند با دیگران نبرد کنید! هر زمان همه سلاح های مورد نظر خود را به دست آوردید به سراغ حالت چند نفره رفته و رقبای خود را به چالش دعوت کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا