گلکسی S10 به قابلیت‎های قدرتمند نوت ۱۰ مجهز می‎شود

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است با عرضه یک بروزرسانی نرم‏افزاری از روز ۲۳ سپتامبر، بسیاری از نوآوری‎های مهم در سری گلکسی نوت ۱۰ خود (شامل AR Doodle، برنامه تدوین ویدیو و اپلیکیشن Link to Windows) را به سری گلکسی S10 اضافه کند. گوشی‎های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند است که به کاربران کمک می‎کند تا خلاقیت و بهره‎وری خود را افزایش دهند.

مجله آنلاین موبنا – کاربران سری گلکسی S10 سامسونگ شامل S10e, S10+ و S10 5G پس از این بروزرسانی متوجه خواهند شد که دوربین فوق حرفه‎ای گوشی‌شان حتی از قبل هم قدرتمندتر شده است. این بروزرسانی حالت Night Mode را به دوربین سلفی گوشی هم اضافه می‌کند و به این ترتیب حتی در شب هم می‎توانید سلفی‎هایی کاملا واضح و روشن بگیرید. علاوه بر این قابلیت‎هایی مانند Super Steady برای جلوگیری از لرزش دست در زمان فیلمبرداری و قابلیت‎های جذابی مثل AR Doodle و Live Focus برای فیلمبرداری هم به این گوشی اضافه خواهد شد. با استفاده از AR Doodle شما می‎توانید نقاشی‌های خنده‎دار با استفاده از واقعیت افزوده یا پیام‎هایی را به ویدیوهای خودتان اضافه کنید. با استفاده از Live Focus هم می‎توانید افکت بوکه (شامل پس زمینه مات، دایره‎های بزرگ، رنگ خاص یا حالت خط‎های شکسته) را به ویدیوهای گرفته شده با دوربین اصلی یا سلفی اضافه کنید.

با این بروزرسانی همچنین می‎توانید بعد از ثبت خاطرات‎تان به شکل ویدیو، آنها را در اپلیکیشن جدید ویراستاری ویدیو باز کرده و بعد از انجام تغییرات موردنظرتان، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن‎ها انجام ویرایش‎های حرفه‌‎ای ویدیو را با ابزارهایی ساده برای شما ممکن می‏کند تا بتوانید مواردی مانند حذف بخش‎هایی از ویدیو، چسباندن دو ویدیو به یکدیگر یا تنظیم سرعت پخش آن و غیره را سریع و ساده انجام دهید. حتی می‎توانید به ویدیوهایتان پس زمینه یا زیرنویس خاص هم اضافه کنید.

گلکسی S10 به قابلیت‎های قدرتمند نوت 10 مجهز می‎شود

بعد از این بروزرسانی، گوشی‌های سری S10 نیز از دکس جدید سامسونگ برای اتصال به کامپیوتر هم پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب و با دانلود کردن اپلیکیشن دکس، کاربر می‎تواند به راحتی و تنها با استفاده از کابل USB گوشی خود را به کامپیوترهای ویندوزی یا مک متصل کند. اضافه شدن قابلیت Link to Windows هم به کاربر امکان می‎دهد بصورت بی‌سیم گوشی گلکسی S10 خود را به ویندوز ۱۰ وصل کرده و علاوه بر مشاهده محتوای داخل گوشی، پیام‌های خود را روی کامپیوتر دریافت و ارسال کرده و عکس‎های گالری را با کامپیوتر سینک کند.

اپلیکیشن‎های پرکاربردتر گلکسی S10 مانند Samsung Pass و Messages هم بهینه‎تر و استفاده از آنها ساده‎تر شده است. تنظیمات Samsung Pass به شکلی تغییر داده شده که کاربران گلکسی S10 بتوانند راحت‌‎تر با استفاده از تایید هویت بیومتریک گوشی وارد اپلیکیشن‎ها و وب‎سایت‎های موردنیاز خودشان شوند. در اپلیکیشن پیام‎رسان هم یک دکمه برای اضافه کردن عکس و ویدیو به سمت چپ پنجره متن اضافه شده تا کاربر ساده‎تر به فایل‎های مورد نیاز خودش دسترسی داشته باشد.

جیونگ مون، یکی از مهندسان دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ می گوید «ما در سامسونگ همواره در حال بررسی راه‎هایی هستیم که بهترین تجربه از گوشی همراه را در اختیار کاربران دستگاه‌های گلکسی قرار دهد و این بروزرسانی نرم‎افزاری هم نتیجه همین تعهد ما است».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا