هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

این گوشی خاص از تراشه پرچمدار Kirin 990 5G، دوربین چهارگانه از نوع SuperSensing Cine Camera و طراحی دایره‌ای بهره می‌برد.

مجله آنلاین موبنا – هوآوی امروز طی یک مراسم اختصاصی در مونیخ از گوشی‌های سری Mate 30 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها با داشتن طراحی زیبا، مهندسی سخت‌افزار و نوآوری‌های نرم‌افزاری، استانداردهای جدیدی را برای دنیای اسمارت‌فون‌ها تعریف می‌کنند. سری Mate 30 اولین گوشی‌های نسل دوم ۵G و اوج تکامل فناوری گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند.

هوآوی با استفاده از تجربه ۳۲ ساله خود در زمینه فناوری‌های مخابراتی و یک دهه تجربه‌ی طراحی خلاقانه، گوشی Mate 30 را به گونه‌ای ساخته است که در ظاهر و عملکرد شبیه هیچ گوشی دیگری نیست. گوشی‌های Mate 30 هوآوی با استفاده از مفهوم طراحی مینیمال، نشان می‌دهند که چگونه طراحی زیبا می‌تواند با فناوری ترکیب شود. نمایشگر خاص و بی‌نظیرOLED با عنوان HUAWEI Horizon Display تجربه خیره‌کننده‌ای را از نمایش محتوا ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که این گوشی در زمینه سخت‌افزاری نیز با داشتن تراشه Kirin 990 5G (اولین تراشه با یکپارچگی بخش‌های پردازش و مودم ۵G مجهز به فناوری ساخت ۷nm+ EUV) مرزهای کارایی و بازدهی را درنوردیده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین چهارگانه با کیفیت با قابلیت SuperSensing Cine Camera، بهره‌گیری از دو دوربین اصلی برای عکاسی و فیلم‌برداری به شکل جذاب، فناوری شارژ سریع SuperCharge و رابط کاربری EMUI 10 اشاره کرد که می‌تواند با کارایی بالا و دوام طولانی باتری، تجربه کاربر را بهبود بخشد.

هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات رده‌ی مصرف‌کننده هوآوی، در این زمینه گفت: «سری Huawei Mate 30 از تمام پتانسیل‌های یک اسمارت‌فون استفاده می‌کند. این گوشی‌ها با طراحی درخشان خود، محصولات متعارف را به چالش می‌کشد و تجربه‌‌‌ای بی‌نظیر را به کاربر ارائه می‌دهد. عصر ۵G فرصتی است تا گوشی‌های هوشمند معنایی دوباره به خود بگیرند؛ سری Mate 30 نمادی است از هر آنچه که در دنیای گوشی‌ها امکان‌پذیر است.

هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

بازنگری در طراحی: گوشی هوشمند، نمادی از آینده نگری

گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI Mate 30 بر پایه ویژگی‌های جذاب HUAWEI Mate 20، با طراحی آینده نگرانه ساخته شده‌اند که مطمئناً جلوه‌ای ماندگار را ارائه خواهند داد. Huawei Mate 30 Pro با طراحی فوق العاده باریک و حداقل حاشیه‌ها، از نمایشگر HUAWEI Horizon بهره می‌برد که با انحنای ۸۸ درجه‌ای در اطراف، یک تجربه کم نظیر را در اختیار کاربران قرار داده و از تمام ظرفیت صفحه برای نمایش استفاده می‌کند.

HUAWEI Mate 30 Pro کلیدهای جلویی صفحه و کلیدهای جانبی را با ویژگی کلیدهای لمسی کناری تعویض کرده است. این قابلیت به کاربران این امکان را خواهد داد که کلیدهای کم/زیاد کردن صدا را در سمت دلخواه خود تعبیه کنند. HUAWEI 3D Face Unlock و سنسور اثر انگشت، در کنار یکدیگر سطح بالایی از امنیت بیومتریک را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر دستگاه را روشن کنید، سیستم دوربین چهارگانه آن به سرعت جلب توجه می‌کند. بخش دوربین که در یک هاله فلزی احاطه شده است، دارای ویژگی‌های دیگری از جمله آینه کاری DSLR و نگهداری آسان در دست است. چنین طراحی خیره‌کننده‌ای باعث می‌شود تا توجه افراد به سمت شما جلب شود. افزون بر آن، HUAWEI Mate 30 Pro از تکنولوژی HUAWEI Acoustic Display با هدف پخش صدا، با کیفیت بالا بهره می‌برد.

هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

بازنگری در عملکرد: نخستین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از نسل دوم ۵G

گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 30 از تراشه‌های Kirin 990 بهره می‌برند که پیشرفته‌ترین پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند این شرکت تا به امروز است. چیپست HUAWEI Kirin 990 5G محدودیت‌های فیزیکی مبتنی بر سیلیکون را با استفاده از یک معماری با  قدرت گرفتن از سه سطح شامل CPU، معماری اختصاصی داوینچی برای NPU و همچنین یک پردازنده گرافیکی پیشرفته با ۱۶ هسته و عملکرد بالا، به چالش می‌کشد.

تراشه HUAWEI Kirin 990 5G با فرآیند ساخت ۷ nm+ EUV تولید شده و از شبکه‌های  ۲G/3G/4G، حالت‌های ۵G Non-StandAlone (NSA) و StandAlone (SA) و Dual SIM، Dual Standby در کنار باندهای فرکانسی کامل FDD/TDD پشتیبانی می‌کند. HUAWEI Mate 30 Pro 5G به عنوان نخستین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از نسل دوم شبکه ۵G، دارای ۱۴ آنتن برای ۵G بوده و از سرعت تفکیک و اتصال بسیار بالا بهره می‌برد.

HUAWEI Mate 30 از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ این در حالی است HUAWEI Mate 30 Pro ظرفیت باتری بیشتری داشته و یک باتری با توان ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت را به همراه دارد. با وجود فناوری‌های شارژ بی سیم و سیمی Huawei SuperCharge شامل ۲۷W Wireless HUAWEI SuperCharge و ۴۰W HUAWEI SuperCharge، که از گواهینامه TÜV Rheinland برخوردار هستند، امکان شارژ ایمن و سریع  گوشی در تمام سناریوها فراهم شده است.

افزون بر آن، گوشی‌های سری HUAWEI Mate 30 با شارژ بی سیم معکوس به روز شده‌اند و راهی سریع و راحت را برای شارژ مجدد سایر دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

معنایی دوباره در عکاسی و فیلم‌برداری – ارائه ویدئو و تصاویر شگفت انگیز با قابلیت SuperSensing Cine Camera

 

پرچمداران Huawei Mate 30 به فناوری SuperSensing مجهز شده‌اند و از این فناوری در سه سنسور اصلی دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده است. به لطف استفاده از پردازشگر تصویر ISP 5.0، کاربران سری Mate 30 می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خود را با حداکثر کیفیت به ثبت برسانند.

پرچمدار Huawei Mate 30 Pro به دوربین چهارگانه انقلابی با سنسور ۴۰ مگاپیکسلی Cine Camera، سنسور ۴۰ مگاپیکسلی SuperSensing، سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق‌سنج سه بعدی مجهز شده است.

در فناوری SuperSensing Cine Camera از دو سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی استفاده شده است که مانند دوربین‌های حرفه‌ای توانایی ثبت تصاویر شگفت انگیز را دارد. فناوری Cine Camera شامل یک سنسور بزرگ ۱/۱.۵۴ اینچ می‌شود که می‌تواند ویدئوها را با بالاترین سطح ISO در فیلم‌برداری تا مقدار ۵۱۲۰۰ به ثبت برساند و همچنین از قابلیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری فوق آهسته با نرخ ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، دوربین قدرتمند این پرچمدار از قابلیت فیلم‌برداری فوق عریض هایپرلپس در محیط‌های تاریک با کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین پرچمدار Mate 30 Pro از قابلیت Pro-bokeh برای ثبت ویدئوهای حرفه‌ای بهره می‌‌برد. هوآوی در این محصول از دو سنسور دوربین اصلی استفاده کرده است که سنسور دوم از نوع ۱/۱.۷ اینچی است که با توانایی دریافت ۴۰% درصد نور بیشتر، نتایچ شگفت انگیزی را در محیط‌های تاریک با میزان حساسیت ISO 409600 حتی در تصاویر فوق عریض به نمایش می‌گذارد.

سنسور ۸ مگاپیکسلی این محصول از بزرگنمایی ۳ برابری اپتیکال، ۵ برابری هیبریدی و ۳۰ برابری دیجیتال پشتیبانی می‌کند. پرچمداران سری Mate 30 با استفاده از فناوری‌های تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) همراه با تثبیت کننده AIS و سنجش عمق سه بعدی، تبدیل به کارآمدترین گوشی‌های هوشمند در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری برای کاربران شده‌اند. در بریدگی ناچ این محصول از یک سنسور عمق‌سنج سه بعدی برای خلق افکت Pro-bokeh برای ثبت جزئیات بسیار بالا در تصاویر سلفی و پرتره استفاده شده است.

هوآوی با گوشی‌های خلاقانه سری Huawei Mate 30 معنایی دوباره به گوشی‌های هوشمند می‌بخشد

معنای جدید تعامل؛ تجربه تعامل سریع‌تر و امن‌تر

سری Mate 30 قابلیت‌های متعددی در زمینه ایجاد تعامل کارآمد و جذاب با کاربر دارند. در زیر به این قابلیت‌ها اشاره شده است:

 

  • رابط کاربری EMUI 10 با داشتن طراحی مجله‌مانند
  • نمایشگر همیشه روشن (AOD) که در آن رنگ صفحه‌نمایش در طی روز تغییر می‌کند
  • حالت تاریک که صفحه نمایش را برای کار در ساعات شب روان‌تر و راحت‌تر می‌کند.
  • تعامل با لبه‌ی نمایشگر که می‌توان در آن دکمه‌های مجازی و پنهان را جهت تنظیم صدا، تنظیمات بازی یا دوربین را شخصی‌سازی کرد. این قابلیت برای هر دو نوع کاربر چپ‌دست و راست‌دست مناسب است.
  • ژست‌های کنترلی هوش مصنوعی (AI) برای تعامل با صفحه نمایش به شکل بدون تماس؛ همراه با قابلیت‌های AI Auto-Rotate (چرخش خودکار) و AI Private View (نمای خصوصی) جهت بهبود تجربه کاربری
  • قابلیت HiCar برای ارتباط یکپارچه بین گوشی و سیستم ارتباطی و سرگرمی خودرو
  • قابلیت Multi-screen Collaboration که در آن کاربران قادر هستند اطلاعات و محتویات صفحه نمایش را بین دستگاه‌های هوآوی جابه‌جا کنند و به اشتراک بگذارند.
  • قفل‌گشایی با تشخیص چهره سه بعدی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر که امنیت اطلاعات و حفاظت از حریم شخصی شما را تضمین می‌کند (موجود در گوشی Huawei Mate 30 Pro).

 

هوآوی از سری جدید ساعت هوشمند خود با نام Huawei Watch GT 2 نیز رونمایی کرد. این سری با تراشه هوشمند Kirin A1 ساخته خواهد شد که می‌تواند عملکرد عالی باتری را در یک کلاس بالاتر از دیگر رقبا ارائه دهد. این ساعت قابلیت‌های دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به  شناسایی خودکار ۱۵ نوع فعالیت ورزشی متفاوت و ۱۰ حالت تمرینی متنوع  که تمرکز ویژه‌ای بر فعالیت‌های دویدن دارد، اشاره کرد. همزمان با آن کاربر می‌تواند با سیستم ویژه موسیقی دستگاه خود، به آهنگ مورد علاقه‌ گوش داده و یا به تماس‌های صوتی از طریق هدفون بلوتوثی خود پاسخ دهد. Huawei Watch GT 2 همچنین قابلیت‌های تندرستی ویژه‌ای مانند پایش مستمر و بدون دردسر ضربان قلب، خواب روزانه و سایر کمیت‌ها مانند استرس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

علاوه بر این موارد هوآوی هدفون بلوتوثی جدید Huawei FreeBuds 3 را نیز معرفی کرده که در نمایشگاه IFA موفق به کسب ۱۱ جایزه ویژه شد و نشان کیفیت را از سوی رسانه‌های جهانی حاضر در این رویداد بزرگ دریافت کرد. نسخه‌های مشکی و سفید رنگ این هدفون از ماه آینده در چین، اروپا، خاورمیانه، روسیه، حوزه اقیانوس آرام و شرق آسیا و آمریکای لاتین در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار خواهد گرفت.

 

رنگ، قیمت و عرضه

گوشی هوآوی Mate 30 Pro با نمایشگر  ۶.۵۳ اینچی و گوشی هوآوی Mate 30 با نمایشگر ۶.۶۲ اینچی در رنگ‌ها و  ساختارهای بدنه متنوع عرضه می‌شوند. این رنگ‌ها عبارت‌اند از: سبز زمردین، نقره‌ای فضایی، بنفش کیهانی و مشکی. برای نوع دوم که جنس بدنه غیر شیشه‌ای دارند، از چرم گیاهی در رنگ‌های نارنجی و سبز جنگلی استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا