تلفن هوشمند Honor Play

عمده شهرت گوشی‌های Honor به بهره‌گیری از فناوری بروز و قدرتمند درکنار قیمت معقول و مناسب آنهاست. این دو ویژگی جذاب به خوبی در گوشی Honor Play نیز دیده می‌شود.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – گوشی Honor Play در سال ۲۰۱۸ و در دو مدل و با دو رده قیمتی به بازارها عرضه شد.

تلفن هوشمند Honor Play

طراحی و نمایشگر

گوشی Honor Play با بدنه تمام فلزی و در ابعاد ۷.۵ * ۷۴.۳ * ۱۵۷.۹ میلیمتر تولید شده است. وزن این مدل با وزن ۱۷۶ گرم گرچه کمی سنگین‌تر از Honor 10 به نظر می‌رسد اما بسیار خوش‌دست و راحت است.

نمایشگر این گوشی یک پنل Full HD+ با اندازه ۶.۳ اینچ با تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل‌براینچ و وضوح ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰ پیکسل است که بسیار واضح و بازتولید رنگها در آن خوب و قابل قبول است.

تلفن هوشمند Honor Play

در بالای نمایشگر ناچ مستطیلی نسبتا بزرگی به چشم می‌خورد که امکان مخفی کردن آن در نوار مشکی رنگ وجود دارد که البته این کار منجر به کوچکتر شدن صفحه نمایش خواهد شد.

در قیمت پایین دستگاه خروجی USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و خروجی تک اسپیکر قرار دارد.

دکمه حسگر اثرانگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است.

تلفن هوشمند Honor Play

باتری

گوشی Honor Play مجهز به باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر/ساعت است که با توجه به نمایشگر Full HD شارژ آن برای تمام طول روز دوام خواهد داشت.

هرچند این گوشی فاقد شارژ سریع بیسیم است اما شارژ سریع ۱۸ وات برای آن در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند Honor Play

دوربین

گوشی Honor Play از دوربین اصلی دوگانه شامل یک لنز ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک لنز عمق‌سنج ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد که در نور کافی و مناسب قادر به ثبت تصاویر واضح و باکیفیت است اما در نور ضعیف یا در محیط بسته کیفیت و وضوح تصاویر کاهش می‌یابد.

دوربین ثانویه نیز یک لنز ۱۶ مپاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که امکان ثبت تصاویر بوکه و پرتره‌هایی با نورپردازی سه‌بعدی با آن میسر است.

تلفن هوشمند Honor Play

نرم‌افزار

گوشی Honor Play سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو را اجرا می‌کند. این گوشی از یک رابط کاربری با قابلیت‌های متعدد، سریع و راحت برخوردار است که ظاهر آن با دیگر پوسته‌های اندروید کمی متفاوت است.

نرم‌افزار این گوشی عملکرد پایداری دارد، برنامه‌ها در آن سریع باز می‌شوند و حرکت از برنامه‌ای به برنامه دیگر بسیار روان صورت می‌گیرد.

تماشای فیلم نیز در این گوشی به دلیل نمایشگر آن بزرگ تجربه لذت‌بخشی است. هرچند وضوح تصویر خیلی زیاد نیست اما تراکم پیکسلی بالای آن منجر به کیفیت بهتر تصاویر می‌شود.

اجرای بازیها نیز حتی در بالاترین سطح بسیار روان اجرا می‌شود و از نظر گرافیکی نیز کاملا هم‌سطح با بهترین گوشیهای موجود در بازار است.

تلفن هوشمند Honor Play

عملکرد

گوشی Honor Play از تراشه قدرتمند Hisilicon Kirin 970 بهره می‌برد که همان تراشه استفاده شده در مدل P20 Pro است.

عملکرد و قدرت تراشه Hisilicon Kirin 970 را تقریبا مشابه با تراشه Snapdragon 845 می‌دانند.

گوشی Honor Play با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و در دو مدل رم ۴ و ۶ گیگابایت موجود است که امکان نصب حافظه جانبی نیز روی آن میسر است.

امتیاز این گوشی در تست بنچمارک ۶۶۰۲ بوده است که نشان‌دهنده قدرت بالا و عملکرد سریع این دستگاه در اجرای همزمان برنامه‌ها و انجام بازی‌هایی از قبیل PUBG و Fortnite است.

تلفن هوشمند Honor Play

درمجموع، مدل Honor Play یک گوشی با طراحی زیبا و قابلیت‌های متناسب با گوشی‌های میان‌رده است که به دلیل قدرت بالا و عملکرد سریع، بیشتر مناسب کاربرانی است که به دنبال یک گوشی به‌صرفه اما قدرتمند برای اجرای روان انواع بازیها هستند.

همچنین، برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار داخلی قدرتمند در رده قیمتی گوشی‌های میان‌رده هستند نیز گوشی Honor Play انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.

تلفن هوشمند Honor Play

 

مزایا

طراحی جذاب

عملکرد سریع و قدرتمند

نمایشگر بزرگ

 

معایب

فاقد شارژ بیسیم

تک اسپیکر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا