امکان تبدیل شماره‌های اعتباری همراه اول به دائمی

تبدیل شماره های تلفن همراه از اعتباری به دائمی در اپراتور اول تلفن همراه کشور ممکن شد.

مجله آنلاین موبنا – این سرویس که مختص مشترکان اعتباری است، از روز ۱۱ شهریور فعال شده تا مشترکان اعتباری نیز با تبدیل سیمکارت خود قادر به دریافت صورتحساب، مانند مشترکان دائمی در پایان هر ماه باشند و از سرویس ها و مزایای سیمکارت های دائمی برخوردار شوند.
تمامی مالکان سیمکارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیمکارت جدید و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال به فروشگاه ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های این اپراتور مراجعه کرده و نسبت به تبدیل سیمکارت خود با هزینه یکصد هزار تومان که ۳۶ هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است، اقدام کنند.
مشترکانی که علاقه مند به تبدیل سیمکارت خود هستند، باید هزینه مذکور را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیمکارت اعتباری شان داشته باشند؛ در صورتیکه اعتبار موجود در سیمکارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.
گفتنی است در صورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقیمانده (در حالتی که حجم مصرفی هم به پایان نرسیده است) روی سیمکارت اعتباری مشترک، در صورتی که آن بسته برای سیمکارت های دائمی نیز قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره دائمی متقاضی منتقل می شود ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد.
یکی از شرایط لحاظ شده برای استفاده از این سرویس (تبدیل شماره های اعتباری به دائمی)، این است که حداقل می بایست شش ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه سپری شده باشد و از سوی دیگر مشترکی که اقدام به تبدیل شماره کرده است، حداقل به مدت شش ماه نمی تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد.
همچنین پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و پس از آن تمامی مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت ارتباطات سیار ایران و مشترکان حاکم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا