۴ روش برای ضبط تماس تصویری واتساپ اندروید

در یک تماس ویدیویی با واتساپ، گاهی لازم است این مکالمه ضبط شود. دلیل این کار می تواند نگه داشتن ویدیو به عنوان یادگاری، به عنوان یک مدرک، برای مقاصد کاری و… باشد.

مجله آنلاین موبنا – از آنجایی که WhatsApp به طور پیش فرض قابلیت ذخیره تماس های ویدیویی را ندارد، برای ضبط تماس تصویری واتساپ در اسمارت فون های اندرویدی، چند برنامه مفید در ادامه به شما معرفی می کنیم.

معرفی برنامه های ضبط تماس تصویری واتساپ برای اندروید

۱.AZ Screen Recorder

محیط برنامه AZ Screen Recorder
AZ Screen Recorder

دانلود از گوگل پلی

AZ Screen Recorder بدون نیاز به روت کار می کند و از صفحه نمایش گوشی فیلم می گیرد. کنترل برنامه به سادگی از قسمت اعلان های گوشی قابل انجام می باشد. به این ترتیب برای ضبط تماس تصویری واتساپ یا هر برنامه دیگری در گوشی می توانید از AZ Screen Recorder استفاده نمایید.

 

۲.Mobizen Screen Recorder

محیط برنامه Mobizen Screen Recorder
Mobizen Screen Recorder

دانلود از گوگل پلی

برنامه Mobizen Screen Recorder، تقریبا هر آنچه در صفحه اندروید شما نمایش داده می شود را ضبط می کند و چیزی را از قلم نمی اندازد. تنها نکته منفی برنامه این است که در نسخه رایگان روی ویدیوی ضبط شده واترمارک گذاشته می شود.

۳.XRecorder

محیط برنامه XRecorder
XRecorder

دانلود از گوگل پلی

XRecorder بر خلاف برنامه قبلی، واترمارک روی ویدیو نمی اندازد و می تواند هر تصویری که در صفحه گوشی در حال پخش می باشد را ضبط کند چه تماس تصویری واتساپ باشد و چه پخش زنده یک شبکه تلویزیونی.

 

۴.ADV Screen Recorder

محیط برنامه ADV Screen Recorder
ADV Screen Recorder

دانلود از گوگل پلی

ADV Screen Recorder می تواند بدون هیچ محدودیتی کل صفحه گوشی را پوشش داده و از آن ویدیو ضبط کند. امکان اضافی این برنامه قابلیت استفاده آن از دوربین پشت یا جلوی گوشی حین ضبط ویدیو می باشد.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا