دو ماه از معوقات سال ۹۷بازنشستگان شرکت مخابرات ایران پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به مناسبت بزرگداشت خانواده و روز تکریم بازنشستگان، دو ماه از معوقات سال ۹۷بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پرداخت می شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ، مدیرعامل شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه روز بزرگداشت خانواده و در راستای تقدیر و تکریم از بازنشستگان و به پاس قدردانی از تلاش مستمراین عزیزان در شرکت مخابرات ایران، دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان پرداخت می شود.
وی توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان را یک ضرورت دانست و گفت: گرچه قدردانی از زحمات این عزیزان به راحتی امکان پذیر نیست اما تلاش من و همه مدیران مجموعه با وجود همه محدودیت ها و چالش ها، همچنان توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان عزیز و اعاده حقوق ایشان در کمترین زمان ممکن است.
مهندس سیدمجید صدری در ادامه خاطرنشان کرد: از همراهی، تلاش و توجهات وزیر محترم ارتباطات، سهامدار عمده و هیأت مدیره محترم که در این مسیر یاری گر ما بوده و هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این روز را به همه عزیزان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات و بازنشستگان گرانمایه شرکت مخابرات ایران تبریک می گویم و امیدوارم بیش از پیش بتوانیم در جهت تحقق مطالبات عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا