دانلود Stack Ball 1.0.55 بازی توپ آجرشکن اندروید + مود

یکی از بازی های آرکید موفق در گوگل پلی، که طراحی سه بعدی نیز دارد Stack Ball است. این بازی مراحل متنوع و رنگارنگی داشته می تواند ساعت های متمادی شما را سرگرم کند اگر می خواهید با چالشی نه زیاد سخت نه زیاد آسان روبه رو شوید استک بال را امتحان کنید.

مجله آنلاین موبنا – هر مرحله از بازی Stack Ball از یک قانون به ظاهر ساده پیروی می کند، با توپ باید از بالای برج آجری شروع کرده آجرها را خرد کنید و به پایین برج برسید تنها عاملی که باید به آن توجه کنید این است که به آجرهای مشکی نباید برخورد کنید.

استک بال یک چالش سهل ممتنع

اوایل بازی شاید تصور کنید که بازی بیش از حد ساده است و آن را جدی نگیرید ولی هر چه در مراحل پیش بروید متوجه می شوید که داستان به این سادگی ها هم نیست. نباید فکر کنید که یک ضرب می توانید به انتهای برج برسید. پس باید گفت این بازی در بخش هایی حوصله و دقت بیشتری نیاز دارد.

تنوع مراحل و رنگ آمیزی جلب توجه کننده

شکل هندسی برج هایی که در مراحل بازی باید آنها را خرد کنید تغییر می کنند. به لحاظ رنگ آمیزی حتی در یک مرحله ثابت هم وقتی در حال پایین آمدن از برج هستید رنگ برج تغییر کرده و به این ترتیب بازی برای چشم خسته کننده نمی شود.

استفاده از آیتم های دیگر به جای توپ برای تخریب برج

قبل از شروع هر مرحله می توانید از میان ۱۵ آیتم بازی به جای توپ قرمز، آیتم دیگری را برای خراب کردن برج استفاده کنید. این آیتم ها مواردی مثل، تاس، هندوانه، بمب، دونات، خنجر، دارت، چنگال و… می شود.

 

تصاویر بازی:

دانلود بازی Stack Ball (بروز رسانی ۳۱ مرداد ۹۸) :

دانلود نسخه اصلی v1.0.55

دانلود نسخه مود v1.0.47

دانلود از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا