دانلود Street Racing 3D 4.2.1 بازی ماشین سواری ۳ بعدی اندروید + مود

بازی های ماشین سواری سبک های مختلفی در دسته خاص خود دارند برخی فقط شبیه سازی صرف انجام می دهند بعضی روی یک جنبه خاص مثل دریفت کشیدن تمرکز کرده اند و بعضی دیگر مثل بازی Street Racing 3D عملا همه چیز را با هم دارند!

مجله آنلاین موبنا – شما در استریت ریسینگ، با یک بازی با طراحی سه بعدی و البته به نسبت رقبای دیگر کم حجم و سبک رو به رو هستید.

Street Racing 3D بازی ماشین سواری 3 بعدی اندروید
Street Racing 3D

Street Racing 3D مسابقات ماشین سواری در خیابان!

مراحل بازی Street Racing 3D در بستر خیابان های شهری برگزار می شود. عده ای عشق سرعت با هم کل کل برنده شدن دارند و برای این کار از سطح شهر استفاده می کنند! شما هم می توانید ماشین دلخواه خود را انتخاب و شخصی سازی کنید به این هیجان خیابانی بپیوندید.

گیم پلی بازی Street Racing 3D

کنترل ماشین در بازی به دو روش با شتابسنج یا دکمه های روی صفحه صورت می گیرد. دریفت کشیدن سر پیچ ها به خوبی به رخ بیننده کشیده می شود و نیترو زدن برای پیشی گرفتن از رقبا لذت خاص خودش را دارد. همه اینها در کنار طراحی ظاهری قابل قبول بازی شما را به ادامه مراحل ترغیب می کند.

حالت Career و تنوع بالای مراحل بازی

در حالت اصلی بازی یعنی Career پنج دسته مرحله تعریف شده است، هر دسته تعداد معینی مرلحه دارند که بازی کردن هر یک نیازمند داشتن تعداد مشخصی ستاره می باشد حالا ستاره از کجا به دست می آید؟ پاسخ برنده شدن در هر مسابقه است یعنی وقتی یک بازی را ببرید اگر اول شوید ۳ ستاره جایزه می گیرید و در صورت کسب رتبه های بعدی تعداد کمتری ستاره دریافت می کنید.

پیش نیازهای مراحل بازی

این شرط برای بازی کردن مراحل هر دسته وجود دارد که ابتدا باید حد نصاب ستاره لازم همان دسته را کسب کنید بعد مجوز بازی کردن در آن دسته را پیدا می کنید. ضمن اینکه مراحلی در بازی هستند که برای ورود به آنها می بایست حداقل هایی از ارتقای ماشین را اعمال کرده باشید.

حالت مبارزه آنلاین دونفره

دیگر حالت بازی استریت ریسینگ PVP می باشد در این حالت به صورت آنلاین با شخصی دیگری دوئل می کنید! یک رالی دو نفره بین شما دو نفر برگزار می شود که باید سعی کنید رقیب را شکست دهید.

 

افزایش دهنده های سرعت نیترو را جمع کنید

استفاده از نیترو برای شتاب گرفتن ماشین به خصوص زمانی که در بازی عقب هستید بسیار مهم است. اما این نیترو مقدار محدود و مشخصی دارد و تمام می شود برای شارژ کردن آن در سطح خیابان باید آیتم های به شکل رعد و برق را جمع کنید تا نیتروی ماشین دوباره شارژ شود دقت کنید که اگر شما پر کننده نیترو را برندارید رقیب این کار را می کند پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

هر وقت لازم شد به حریف آسیب برسانید!

امکان جالبی که در بازی استریت ریسنگ وجود دارد ضربه زدن به ماشین رقباست. شما در اوج سرعت می توانید محکم به رقبا بکوبید و آنها را از مسیر خارج کنید تا اینگونه راه بردن خود را هموار کنید! هر چه با ظرافت بیشتری این کار را انجام دهید احتمال به فنا رفتن ماشینی که ضربه می خورد بیشتر می شود.

گرافیک و صداگذاری بازی Street Racing 3D

منطقی نیست که این بازی با مثلا آسفالت مقایسه شود. چرا که به نسبت حجمی که استریت ریسینگ دارد گرافیک قابل قبولی ارائه می دهد و در بازسازی جزئیات محیط و ماشین ها به خوبی عمل کرده است. همچنین در صدا گذاری از آهنگ های جذابی استفاده شده تا بیشتر محو بازی شوید.

کلاس و رده های ماشین ها

هر ماشین در این بازی یکی از ۴ رده C ، B ، A و S را دارد که طبیعتا کلاس S بهترین کلاس آنهاست و ماشین های رده بالاتر در این کلاس دسته بندی می شوند. پس اگر می خواهید در مراحل بالاتر توان رقابت با دیگران را داشته باشید به مرور لازم است ماشین های کلاس بالاتر را خریداری کنید و با آنها وارد مسابقه شوید.

ارتقا و شخصی سازی ظاهر ماشین

هر خودرویی در هر کلاسی قابلیت ارتقا و شخصی سازی دارد. ارتقای ماشین با چهار مولفه حداکثر سرعت، شتاب، نیترو و فرمان پذیری قابل انجام می باشد. در بخش فروشگاه بازی هم می توانید قیافه ماشین را آن طوری که دوست دارید تغییر دهید و آن را شخصی سازی کنید.

ویژگی های بازی:

  • رانندگی با بیش از ۳۰ ماشین مختلف
  • امکان شخصی سازی ماشین ها
  • دریفت کشی وسط خیابان!
  • وجود نیترو برای افزایش شتاب خودرو
  • حالت آنلاین دونفره

 

تصاویر بازی:

دانلود بازی Street Racing 3D (بروز رسانی ۲۶ مرداد ۹۸) :

دانلود نسخه اصلی v4.2.1

دانلود نسخه مود v4.1.7

دانلود از Street Racing 3D از گوگل پلی
StreetRacing 3D
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا