تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

یک طراح ایتالیایی تختخوابی هوشمند مجهز به یک نمایشگر و پرژکتور طراحی کرده تا کاربر بتواند به راحتی تلویزیون تماشا کند. چارچوب این تختخواب هوشمند است و می تواند خواب کاربر رار صد کند.

مجله آنلاین موبنا – یک معمار تختخواب نوینی طراحی کرده که مجهز به یک پروژکتور ۴K ، نمایشگر ۷۰ اینچی و یک اپلیکیشن مخصوص است که به صاحب آن اجازه می دهد تلویزیون تماشا کند.

تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

فابیو وینلا این تختخواب را برای برند ایتالیاییHi-Interiors طراحی کرده است. تختخواب مذکور HiBed نام دارد و با هدف ترکیب استراحت، فناوری و سرگرمی ارائه شده است.

تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

چارچوب این تختخواب  دارای اپلیکیشن خاص خود است که مانند یک دکل عمل می کند و همچنین مجهز به بلندگو است.

هرچند قیمت رسمی تختخواب اعلام نشده اما نسخه مشابه آن حدود ۳۳ هزار پوند قیمت گذاری شده است. این تختخواب  همچنین الگوهای خواب و وزن کاربر را رصدو حفظ می کند. علاوه برآن قابلیت کنترل دمای اتاق، کیفیت هوا و میزان سروصدا را نیز دارد.

تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

در کنار این موارد  سیستم نورپردازی که در این تختخواب نصب می شود ، قابل تنظیم است و می توان آن را برای مطالعه ، هشدار برای بیدار شدن از خواب استفاده کرد.

به گفته «جیانی تالاریکو» یکی از موسسان استارت آپ Hi-Interiors این تختخواب مزایایی نیز دارد و می تواند وضعیت تنفس فرد و همچنین خواب او را رصد و اطلاعات به دست آمده را در اختیار پزشک قرار دهد.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا