اینترنت ایرانسل در برخی مناطق قطع است، دریغ از یک فراخوان

گاهی اوقات مردم در تماس با خبرگزاری میزان نکاتی را مطرح می‌کنند که اندکی تعمق در آن نشان از تضییع حقوق عامه دارد. در این میان برخی شرکت‌های بزرگ با عقبه پشتیبانی گسترده با نوع توجه به حقوق مشترکان خود در حوزه حقوق عامه نمره منفی می‌گیرند.

مجله آنلاین موبنا – شهروندی تماس می‌گیرد و در حوزه حقوق عامه صحبت می‌کند. مکالمه اینگونه آغاز می‌شود ما که از دست ایرانسل شاکی هستیم شکایتمون رو باید کجا ببریم. خبرنگار صحبت می‌کند و متوجه بروز مشکلی به نام اینترنت‌های TDLTE در اپراتور ایرانسل می‌شود.

ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و پیگیری خبرنگار از این موضوع به این نتیجه می‌رسد که از تاریخ ۲۲ اردیبهشت اینترنت «تی دی ال تی ای» ایرانسل در بخشی از شهر تهران قطع شده است.

پیگیری‌های خبرنگار میزان در این حوزه به اینجا می‌انجامد که مشترکان وقتی با اپراتور تماس می‌گیرند در پاسخ به شکایت آن‌ها از سوی کارشناسان ایرانسل عنوان می‌شود: «بله، مشکل در برخی مناطق وجود دارد و مربوط به ما نیست!» و تمام!

خبرگزاری میزان در گزارشی کوتاه {اینجا} به این مشکل شهروندان پرداخت و در انتهای این گزارش نوشت: این قبیل از قطعی‌ها و بحران چند هفته‌ای نبوده و پاسخگویی در مورد پوشش‌دهی در استفاده کاربران از خدمات این اپراتور این سوال را به وجود آورده است که در ایرانسل چه خبر است؟!

بعد از انتشار این گزارش ایرانسل در جوابیه‌ای عجیب ادعا کرد هیچ‌گونه اختلالی در شبکه تلفن همراه ایرانسل به وقوع نپیوسته و مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور هیچگونه مشکلی در استفاده از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، نداشته و ندارند.

و در انتهای این جوابیه به توییت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اشاره شده در حالیکه این مسائل اصلا به مشتری که برای دریافت خدمات هزینه پرداخت کرده است ارتباط پیدا نمی‌کند و این شرکت و اپراتور هستند که باید فکری به حال مشترکان خود داشته باشند. اینکه ایرانسل در جوابیه ارسالی به توئیت وزیر ارتباطات استناد می‌کند دردی از مشترکان دوا نکرده و باید برای بروز چنین مشکلی چاره اندیشیده شود.

نگاهی به حقوق مشتری و اصل مشتری مداری نشان می‌دهد کمترین کار برای صدها مشترکی که با مشکل گسترده مواجه شده‌اند این است که پس از ارسال فراخوان برای این افراد مشکل را به گونه‌ای برای آن‌ها حل کنند. متاسفانه در طول مدت سه ماه که از قطعی اینترنت در برخی مناطق تهران می‌گذرد تاکنون شرکت ایرانسل حتی به یک مشترک اینترنت TDLTE خود هم حتی اطلاعی برای قطعی نداده است.

اینکه از تاریخ ۲۲ اردیبهشت مردم بخش‌هایی از تهران درگیر قطعی اینترنت باشند و شرکت ایرانسل حتی یک فراخوان برای عودت دادن پول شارژ سرویس‌ها هم منتشر نکند غیر از تضییع حقوق عامه چه معنی دیگری می‌تواند داشته باشد؟

خواسته زیادی است که شرکت ایرانسل یکی از چندین آگهی که روزانه در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر می‌کند را به این مشکل اختصاص می‌داد و با اعلام فراخوانی از مشترکین می‌خواست تا با مراجعه به نمایندگی‌های ایرانسل مشکل خود را حل کنند و یا اگر این مشکل فعلا قابل حل نیست رسما اعلام شود ایرانسل فعلا از ارائه خدمات در قسمت‌هایی از تهران امکان خدمت دهی ندارد و یا هزینه اشتراک مشترکین را عودت دهد و یا با اپراتوری دیگه همکاری کند تا زمان مرتفع شدن این مشکل آن اپراتور به مشترکین ایرانسل هم خدمت ارائه دهد!

در هر حال مشکل به وجود آمده مشکلی برای تمام مشترکان در این محدوده هاست و انتظار می‌رود شرکت ایرانسل با ارسال یک فراخوان برای مشترکان حاضر در این مناطق مشکل آنها را مرتفع و برای مشترکان خود چاره‌ای بیندیشید نه اینکه پس از پیگیری‌های خبرنگار میزان قول رفع محدودیت برای افرادی خاص داده شود و یا شخصی عنوان کند که بعد از سه ماه در هفته پیش رو مشکل در کارگروهی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا