چه کسانی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران را تائید می‌کنند؟

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اعضای کمیته انتصابات مدیران روابط عمومی شهرداری تهران را منصوب کرد.

مجله آنلاین موبنا – بر اساس این حکم، پدرام الوندی معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی و مجری تلویزیون، داوود زارعیان مدیرعامل شرکت ۲۰۲۰ مخابرات و امیر لعلی مدیر روابط عمومی بانک صادرات به‌عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند. همچنین سید مجتبی تقوی نژاد برادرزاده یکی از مسئولان دولتی به‌عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: دستیابی به رهیافت «تهران شهری برای همه»، مرهون نقش‌آفرینی، اهتمام و مشارکت همه‌جانبه نیروهای مبتکر و خلاقی است که باپشتکار و اراده مصمم، مسیر بالندگی مدیریت شهری پایتخت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه ارتباطات و روابط عمومی فراهم می‌نمایند.
امید است با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در بررسی، احراز و تقویت صلاحیت‌های علمی، تخصصی و اجرایی مجموعه مدیران روابط عمومی شهرداری تهران موفق و مؤید باشید.
لازم به توضیح است؛ کمیته تخصصی انتصابات مدیران روابط عمومی وظیفه بررسی صلاحیت‌های علمی، اجرایی و تخصصی مدیران روابط عمومی مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل شهرداری تهران را بر عهده دارد.

 منبع: روزنامه امروز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا