ادوب نرم افزارهای واقعیت افزوده جدید می سازد

ادوب قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی سه نرم افزار جدید عرضه کند که مبتنی بر تازه ترین دستاوردهای عرصه واقعیت افزوده هستند.

مجله آنلاین موبنا – این نرم افزارها از امکانات متعددی برای پیوند دادن امکانات و اجزای زندگی واقعی با شاخص ها و امکانات زندگی دیجیتال برخوردار هستند و با ترکیب این دو قابلیت های تازه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.
ادوب می گوید تلاش شده این نرم افزارها هم با گوشی های هوشمند و هم با رایانه های رومیزی به طور کامل سازگاری داشته باشند و کاربران بتوانند هر زمان که اراده کردند از نسخه رومیزی به نسخه موبایلی و بالعکس مهاجرت کنند.
این نرم افزارها که آئرو، فرسکو و فوتوشاپ آی پد نام دارند از خدمات کلود نیز بهره مند هستند. ادوب بر روی تولید یک نمایشگر ویژه به نام گلاسوینگ نیز سرمایه گذاری کرده که دسترسی به تمامی برنامه های ادوب را تسهیل کرده و اجرای لایه های فوتوشاپ یا افتر افکت را از طریق فناوری واقعیت مجازی و قبل از نهایی شدن ممکن می کند تا طراح از قبل دریابد کار نهایی چه وضعیتی خواهد داشت.
زمان دقیق عرضه این برنامه ها و هزینه استفاده از آنها هنوز مشخص نشده است. گفته می شود در برنامه های یادشده از فناوری هوش مصنوعی ادوب موسوم به Sensei هم استفاده شده است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا