نسخه ویژه ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس و آندر آرمور امروز یک نسخه ویژه از ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ را رونمایی کردند.

مجله آنلاین موبنا – نسخه گلکسی Watch Active 2 Under Armour در واقع ساعت هوشمندی است که بصورت ویژه برای دونده‎ها طراحی شده تا آمادگی جسمانی‌شان را یک قدم جلوتر ببرند. سامسونگ در این نسخه از ساعت هوشمند خود قابلیت‎های ویژه‎ای را قرار داده است که به دونده‎ها کمک می‏کند بدن‎شان را به بهینه‎ترین فرم رسانده و در عین حال احتمال صدمه دیدن در زمان ورزش را هم به کمترین میزان برسانند.

وون‎چئول چای، مسئول تیم راهبرد محصول بخش موبایل سامسونگ می‎گوید «نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour به کاربران کمک خواهد کرد تا از تجربه دویدن لذت برده، سلامت کلی بدن‎شان را تقویت کرده و براحتی به دستگاه‎های دیجیتالی‎شان متصل شوند. خیلی خوشحال هستم که می‎توانیم فلسفه سلامت متوازن را با تخصص ورزشی Under Armour با هم ترکیب کرده و بصورت انحصاری در اختیار کاربران گلکسی قرار دهیم».

تجربه اکوسیستم گلکسی روی این ساعت هوشمند با وجود قابلیت‎های منحصربفردی مانند دسترسی آنی و دایمی به مربی و دسترسی پریمیوم به بزرگترین جامعه تناسب اندام در MapMyRun امکان دسترسی سریع به نکات آموزشی، آموزش خلاقانه‎تر و تمرین‎های فراگیرتر را دقیقا از روی مچ ورزشکار فراهم می‎کند.

پل فیپس، مدیر ارشد بخش دیجیتال شرکت آندر آرمور هم گفت «در شرکت آندر آرمور طراحی هر محصول حول یک هدف برای بهتر کردن همه ورزشکاران انجام می‎شود و ما معتقدیم که این مسئله بصورت کامل با هدف سامسونگ برای تولید محصولاتی برای بهتر کردن زندگی و آینده افراد، همخوانی دارد. خیلی خوشحالیم که می‏توانیم محدودیت‎های عملکرد و فناوری را از طریق رابطه‎مان با سامسونگ جابجا کنیم. ما در کنار هم و با ایجاد تجربه‎ای فیزیکی-دیجیتالی، راه را برای آینده باز می‎کنیم. معرفی نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour در کنار پاپوش متصل UA HOVR و تجربه منحصربفرد MapMyRun به دونده‎ها کمک خواهد کرد تا فرم دویدن و نهایتا عملکرد خود را ارتقا دهند».

نسخه ویژه ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی شد

مربی همیشه در دسترس

ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 Under Armour امکان دسترسی دایمی کاربر به یک مربی فرم و تناسب اندام را فراهم می‎کند تا بتوانند بیشترین بهره را از دویدن‎های خود ببرند. با استفاده از داده‎هایی که از ساعت یا پاپوش متصل Armour بدست می‎آید، کاربر بازخورد دویدنش را بصورت تصویری مشاهده کرده و راهنمایی‎های صوتی را درباره نوع تمرین دریافت خواهد کرد که به بهبود استقامت، حفظ سرعت و ادامه مسیر رسیدن به اهداف در سلامتی او کمک خواهد کرد.

نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour کاربران را تشویق می‎کند تا اهدافی مانند سرعت، مسافت و مدت را بصورت شخصی برای خودشان تعیین کرده و راهنمایی‎های صوتی و بازخوردهای تصویری را در کل مسیر دو به فرد ارایه می‎دهد. با وجود مربی همیشه حاضر که از داده‎های جمع‎آوری شده از ساعت استفاده می‏کند، کاربران بازخوردی فراگیر را دریافت خواهند کرد که در رسیدن به فرم مناسب به آنها کمک می کند. بعد از تمرین هم کاربران تحلیلی عمیق به همراه راهنمایی‎هایی دقیق را روی گوشی خود دریافت می‎کنند که بهترین تکنیک‎های دویدن را به شکلی بی‏سابقه در اختیار آنها قرار می‎دهد.

نسخه ویژه ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی شد

عضویت در MapMyRun

کاربر می‎تواند قبل از هر بار دویدن یک برنامه آموزشی شخصی ایجاد کرده و متناسب با آن نکاتی را از طرف مربی خود دریافت می‎کند که در رسیدن به اهداف آن برنامه برایش مفید خواهد بود. نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour دارای شش ماه عضویت پرمیوم رایگان در MapMyRun است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‎های آموزشی را می‎دهد تا بیشترین بهره را از تمرین‎های خود ببرند. در طی تمرین، نمایشگر ساعت اطلاعات کلیدی مانند ضربان قلب، سرعت و فرم را به کاربر نمایش می‎دهد تا بتواند داده‎ها را بصورت آنی در اختیار داشته و میزان پیشرفت خود را با برنامه‎اش مقایسه کند. اگر در کنار ساعت هوشمند سامسونگ از گلکسی Buds هم استفاده کنید، می‏توانید در بازه‎هایی معین در طول مسیر راهنمایی‎های صوتی را دریافت کنید که در عین حال شما را به رسیدن به اهداف‎تان تشویق می‏کند. وقتی ساعت را به گوشی خود متصل کرده باشید، بعد از هر جلسه دو نیز گزارشی دقیق را به همراه اطلاعاتی مضاعف دریافت خواهید کرد.

 

اتصالی دایمی در هر لحظه

در سال ۲۰۱۹ همه پاپوش‏های HOVR مخصوص دو متعلق به شرکت آندر آرمور براحتی به MapMyRun متصل خواهند شد. حالا و با پشتیبانی از دستگاه‎های سامسونگ، کاربر می‎تواند پاپوش خود را مستقیم به گوشی‎ هوشمندن خود وصل کرده و همان بازخورد و نکات مربی‎گری را مستقیما روی صفحه گوشی خود دریافت کند.

یکی از قابلیت‎های انحصاری نسخه گلکسی Watch Active 2 Under Armour امکان جفت شدن آن با کفش‎های ویژه دو UA HOVR است که به کاربران امکان می‎دهد آمارها و نکات آموزشی را بصورت آنی و زنده دریافت کند. به این ترتیب هر جلسه دو به یک جلسه آموزشی اختصاصی برای شما تبدیل خواهد شد. بیشتر یاد خواهید گرفت، تکنیک‎هایتان را بهبود داده و سریع‎تر به اهداف خودتان خواهید رسید – دقیقا مانند این که یک مربی واقعی دایما در کنارتان در حال دویدن باشد.

نسخه ویژه ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی شد

ساعتی کامل برای دویدن

نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour با یک بدنه سبک و ورزشی از جنس آلومینیوم طراحی شده که صفحه آن در دو اندازه متفاوت – ۴۴ میلی‎متری با بند مشکی و ۴۰ میلی‏متری با بند خاکستری – عرضه شده و طرح‎های ویژه‎ای هم برای روی آن نمایش داده می‎شود. هردوی بندها از جنس فلورولاستومر (FKM) ساخته شده و با منافذ هوای موجود بر روی آنها، عملکرد ورزشی شما را تقویت می‎کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، قابلیت‎های اصلی ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 مثل طراحی جدید حاشیه چرخان و رابط کاربری UI هم در نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour گنجانده شده که گزینه‎های متنوعی را برای برآوردن نیازهای شما در زمینه تناسب اندام و تندرستی در اختیار شما قرار می‎دهد. صفحه ساعت رابط کاربری بسیار درشت و واضحی دارد و کاربر می‎‎تواند فورا و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن MapMyRun هم دسترسی پیدا کند. طراحی موسوم به Aclipse در صفحه ساعت به شکلی است که رنگ آن متناسب با هر زمان از روز تغییر می‎کند. ساعت هم بصورت کاملا واضح نشان داده می‎شود تا بتوانید فورا آن را دیده و به دویدن خودتان ادامه دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره نسخه ویژه گلکسی Watch Active 2 Under Armour می‎توانید به news.samsung.com/galaxy یا www.samsungmobilepress.com مراجعه کنید.

 

مشخصات محصول

مشخصات دسته‌بندی‌
مشکی و خاکستری با بند فلورولاستومر (FKM) رنگ
بدنه آلومینیوم، مدل ۴۴ میلیمتری : ۴۴ x 44 x 10.9T, 30g

بدنه آلومینیوم، مدل ۴۰ میلیمتری:  ۴۰ x 40 x 10.9T, 26g

ابعاد و وزن
مدل ۴۴ میلیمتری : ۱.۴ اینچ (۳۴ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

مدل ۴۰ میلیمتری : ۱.۲ اینچ (۳۰ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

نمایشگر
مدل ۴۴ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

بند
مدل ۴۴ میلیمتری : ۳۴۰ میلی‌ آمپر ساعت

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۴۷ میلی‌ آمپر ساعت

باتری
Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz پردازشگر
تایزن سیستم عامل
۷۶۸ مگابایت رم +  ۴ گیگابایت حافظه داخلی حافظه
Bluetooth® ۵.۰, Wi-Fi b/g/n, NFC

A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou 4

ارتباطات
رصد ضربان قلب (با ۸ فتودیود)، الکتروکاردیوگرام، شتاب سنج (دقت اندازه‎گیری تا ۳۲ گرم فشار)

ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط

سنسورها
شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC شارژ
۵ATM + IP68 / MIL-STD-810G مقاومت
۲ دکمه، حاشیه چرخان (دیجیتالی) PUI
دستگاه‏های سامسونگی یا دیگر محصولات اندرویدی : اندروید ۵.۰ و بالاتر، رم ۱.۵ گیگابایت به بالا

آیفون : آیفون ۵ و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

سازگاری

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا