گوشی Huawei Y9 Prime 2019

شرکت هواوی سابق بر این عادت به عرضه چندین مدل متنوع از تلفن همراه هوشمند را در طول یک سال نداشت اما با توجه به رویه شرکتهای رقیب، هواوی نیز امسال با دستان پر در عرصه تولید محصولات متنوع ظاهر شده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – این شرکت امسال با معرفی چند مدل از محصولات سری P30، Y5 و Y9 کوشیده تا جای ممکن، طیف گسترده ای از علایق و نیازهای طرفدارانش را در زمینه تلفن همراه هوشمند پاسخگو باشد.
گوشی تازه وارد Huawei Y9 Prime 2019 با بهره مندی از دوربین ثانویه متحرک، دوربین اصلی سه گانه و نمایشگر تمام صفحه، مجموعه ای از مشخصات ظاهری موردپسند کاربران را در خود دارد.

گوشی Huawei Y9 Prime 2019

این گوشی با نمایشگر تمام صفحه LTPS IPS LCD FHD+ با اندازه ۶.۵۹ اینچ و با وضوح ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل عرضه شده است. این مدل با قاب پشتی سه بعدی پلاستیکی و در سه رنگبندی آبی کبود، سبز زمردی و مشکی در بازار موجود است.

گوشی Huawei Y9 Prime 2019

گوشی Huawei Y9 Prime 2019 از دوربین اصلی سه گانه شامل یک لنز ۱۶ مگاپیکسل، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسل و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسل، همراه با دوربین ثانویه متحرک ۱۶ مگاپیکسل برخوردار است.
هم دوربینهای اصلی و هم دوربین ثانویه از قابلیت هوش مصنوعی و امکان ثبت پرتره سه بعدی بهره می برند.
گوشی Huawei Y9 Prime 2019 با پردازنده Kirin 710F SoC و رم مناسب ۴ گیگابایت به عنوان یک مدل میان رده توانایی لازم برای اجرای چند برنامه همزمان و استفاده روزانه را داراست.
این گوشی رابط کاربری EMUI 9.1 را بر پایه اندروید ۹ پای اجرا می کند. همچنین، این مدل مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، USB Type-C و حسگر اثرانگشت است که دکمه آن در پشت دستگاه تعبیه شده است.
گوشی Huawei Y9 Prime 2019 در دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده که امکان ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت با نصب حافظه جانبی میکرو اس دی میسر است.
یکی دیگر از مزایای گوشی Huawei Y9 Prime 2019 بهره مندی آن از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر/ساعت است که با میزان استفاده معمول، احتمالا تا یک روز دوام خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا