ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز جدیدترین نسخه از ساعت‌های‌‎ هوشمند خود را با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ (Watch Active 2) معرفی کرد.

مجله آنلاین موبنا – این محصول جدید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدید، نوآورانه و بهینه‎ای است که قابلیت تغییر مطابق با سبک زندگی شخصی کاربر را دارد تا بتواند علاوه بر کمک به حفظ سلامتی و تناسب اندام، امکان اتصال وارتباط دائمی او با دیگران را هم فراهم کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ به کاربران امکان می‎دهد تا با تغییرات کوچک اما معنادار در برنامه روزمره خود، زندگی بهتری داشته و در همه ابعاد از خواب منظم، تناسب اندام و مدیریت استرس تا انجام بهینه‎تر کارهای خودشان، به اهداف خود برسند. چه کسی باشید که ترجیح می‎دهد با داشتن اوقاتی آرام به مدیتیشن بپردازد یا کسی که دوست دارد از همه اتفاقات روز خبر داشته باشد و شاید کسی مابین این دو حالت، در هر شرایطی گلکسی واچ اکتیو ۲ می‎تواند ابزاری تکمیلی برای سبک زندگی شما باشد و تغییرات معناداری در زندگی‎تان ایجاد کند. البته همه این توانایی‎ها و امکانات در یک طراحی زیبا و چشم‎نواز در اختیارتان قرار می‎گیرد.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید «بازار ساعت‎های هوشمند رشد سریعی دارد و ما در شرکت سامسونگ خوشحالیم که حضور خودمان را به روش‎هایی جدید و آینده‏نگرانه، بیشتر کنیم. ما با معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲، دستگاهی را ایجاد کرده‎ایم که به کاربران امکان می‎دهد کنترل سلامتی و تناسب اندام خود را به دست گرفته و جریانی همیشگی میان همه دستگاه‎هایشان در اکوسیستم گلکسی سامسونگ برقرار کنند تا زندگی ساده‎تر و بهتری داشته باشند».

ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد

طراحی هدفمند، متناسب با زندگی شما

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ بصورت هدفمند به شکلی طراحی شده است تا در عین زیبایی، امکان تغییر متناسب با زندگی شما را هم داشته باشد. این محصول در دو اندازه با قطر صفحه ۴۴ و ۴۰ میلی‏متر عرضه می‌شود. از نظر ظاهری نیز یکی با صفحه آلومینیومی سبک و بند فلورولاستروم (FKM) و دیگری با بدنه‎ای از جنس فولاد ضدزنگ با بهترین کیفیت و بند چرمی عرضه خواهند شد. البته کاربر می‏تواند با استفاده از انواع طرح صفحه و بندهای موجود در بازار، ساعت را متناسب با سلیقه خودش تغییر دهد.

یکی از بهینه‌سازی‎های مهم در گلکسی واچ اکتیو ۲، دیجیتالی شدن لبه گردان روی ساعت است. به این ترتیب نه تنها کار با آن ساده‎تر شده است، بلکه اندازه صفحه ساعت نیز تا بیشترین مقدار ممکن افزایش پیدا کرده است. این لبه گردان اکنون بصورت مستقیم روی صفحه نمایش Super AMOLED ساعت قرار گرفته و برای دسترسی به اپلیکیشن‎های موردعلاقه‎تان می‎توانید آن را در هر دو جهت عقربه ساعت یا خلاف آن بچرخانید. در ضمن نسخه بروزشده One UI هم امکان جستجوی ساده و واضح در ساعت و همینطور تجربه کاربری طبیعی را برای شما فراهم می‎کند.

کاربرانی که دوست دارند ساعت‎شان هم به اندازه مدل لباس‎شان زیبا باشد، اکنون می‏توانند از الگوریتم استخراج رنگ My Style در گلکسی واچ اکتیو ۲ استفاده کنند. با استفاده از این اپلیکیشن که اکنون در بخش Galaxy Wearable فروشگاه سامسونگ موجود است، می‏توانید به راحتی از لباس خود عکس گرفته و سپس از میان پنج الگوی رنگ متفاوت یکی را انتخاب کنید تا در عرض چند ثانیه صفحه ساعت با مدل لباس‎تان متناسب شود.

 

همراهی عالی برای حفظ تناسب اندام

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ مربی کاملی برای حفظ سلامتی شما بوده و می‏تواند راهنمایی‏های مفیدی برای کمک به انتخاب‎های بهتر در همه حوزه‎های رژیم غذایی، ورزش، سلامتی روانی، خواب و غیره داشته باشد.

مثلا در زمینه ورزش، این ساعت هوشمند می‎تواند ۳۹ ورزش را رهگیری کند که از بین آنها رهگیری ۷ ورزش (شامل دو، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، تردمیل، دوچرخه ثابت و دستگاه‎های ورزشی) بصورت خودکار فعال می‏شود. نسخه بروز شده مربی دو در این ساعت به شما کمک می‎کند تا سرعت دو خود را بصورت زنده تحت نظر داشته و با استفاده از هفت برنامه دو، به اهداف خود در این برنامه برسید. گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای نسخه‎های بروز شده‎ای از حسگرهای سلامتی در پشت خود است که اطلاعات را سریعتر می‎خوانند و به این ترتیب راهنمایی‎های لازم برای حفظ روند تناسب اندام‎تان را سریع‌تر دریافت می‎کنید.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به شما کمک می‎کند تا با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health بتوانید میزان استرس‎تان را بصورت زنده کنترل کنید. این اپلیکیشن همچنین با استفاده از بهترین اپلیکیشن خواب و مدیتیشن به نام Calm که به زبان‎های انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی عرضه شده، به شما امکان می‎دهد با یک مربی برنامه مدیتیشن خود را انجام دهید. نسخه‎های بروز شده الگوریتم‎های تحلیل خواب هم (با بررسی چهار مرحله خواب) به شما کمک می‎کنند تا خواب سالمی داشته و ضمن تجدید قوا در زمان خواب شب، روز کاری‎تان را شاداب آغاز کنید.

 

ارتباطی بهتر و بیشتر با کل خانواده گلکسی

ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ امکان داشتن ارتباطی دائمی با دیگران و حتی با دیگر دستگاه‌های هوشمندتان را در زمان حرکت برای شما فراهم می‎کند. گلکسی واچ اکتیو ۲ با داشتن امکان اتصال LTE به شما امکان می‎دهد به سادگی از روی ساعت خودتان تماس برقرار کرده و تنها با یک ضربه انگشت به مخاطبان خودتان روی شبکه‎های اجتماعی دسترسی داشته و در این پلتفرم‎ها تعامل بیشتری با آنها داشته باشید. با استفاده از این ساعت شما می‎توانید توییت دوست‎تان را لایک کرده یا حتی تریلر یک فیلم با کلیپ‎های کوتاه را براحتی روی مچ دست‎تان تماشا کنید. با داشتن گلکسی واچ اکتیو ۲ می‎توانید با اعتماد به نفس بیشتری به همه نقاط جهان سفر کنید زیرا این ساعت هوشمند می‎تواند صدا و متن شما را بصورت زنده به ۱۶ زبان دنیا ترجمه کند.

ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد

عضوی مهم در اکوسیستم گلکسی

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲، به عنوان بخشی از خانواده گلکسی، بهترین قابلیت‌های این اکوسیستم را به دنیای ساعت‎های هوشمند آورده است تا بتوانید کارهایتان را بسیار ساده‎تر انجام دهید. مثلا با متصل کردن گلکسی واچ اکتیو ۲ به گوشی هوشمند گلکسی، اپلیکیشن کنترل دوربین روی ساعت به شما امکان می‏دهد تا عکس برداری یا فیلمبرداری کرده و آن را روی صفحه ساعت تماشا کنید، بین دوربین عقب و دوربین جلو حرکت کنید و یا ساعت و زمان خاصی را تعیین کرده و سپس عکس یا فیلم گرفته شده را از روی مچ خودتان تماشا کنید. همچنین می‎توانید از گزینه اشتراک شارژ بی سیم Wireless PowerShare برای شارژ ساعت‎تان به روشی ساده و نوآورانه استفاده کنید.

در ضمن همه دستگاه‎های سامسونگ شما که در اکوسیستم گلکسی قرار می‎گیرند (مثل Samsung Health, SmartThings, Samsung Pay و غیره) بدون هیچ مشکلی به ساعت شما و به همدیگر وصل می‎شوند. مثلا می‎توانید از بیکسبی روی ساعت خودتان برای شروع یک ورزش یا بررسی وضعیت هوا استفاده کنید. البته امنیت هرکاری که روی ساعت‎تان انجام می‎دهید با فناوری ناکس سامسونگ تامین می‎شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ می‎توانید به سایت news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com مراجعه کنید.

 

مشخصات گلکسی واچ اکتیو ۲

 

مشخصات دسته‌بندی‌
آلومینیوم : نقره‌ای، مشکی، صورتی با بند فلورولاستومر (FKM)

فولاد ضد زنگ : نقره‌ای، مشکی، طلایی با بند چرمی

رنگ
بدنه آلومینیوم، مدل ۴۴ میلیمتری : ۴۴ x 44 x 10.9T, 30g

بدنه آلومینیوم، مدل ۴۰ میلیمتری:  ۴۰ x 40 x 10.9T, 26g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل ۴۴ میلیمتری : ۴۴ x 44 x 10.9T, 44g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل ۴۰ میلیمتری : ۴۰ x 40 x 10.9T, 37g

* مدل LTE فقط با بدنه فولاد ضد زنگ موجود است

ابعاد و وزن
مدل ۴۴ میلیمتری : ۱.۴ اینچ (۳۴ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

مدل ۴۰ میلیمتری : ۱.۲ اینچ (۳۰ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

نمایشگر
مدل ۴۴ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

بند
مدل ۴۴ میلیمتری : ۳۴۰ میلی‌ آمپر ساعت

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۴۷ میلی‌ آمپر ساعت

باتری
Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz پردازشگر
تایزن سیستم عامل
۷۶۸ مگابایت رم +  ۴ گیگابایت حافظه داخلی، *۱.۵ گیگابایت + ۴ گیگابایت

*تنها در مدل LTE

حافظه
LTE*, Bluetooth® ۵.۰, Wi-Fi b/g/n, NFC

A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou

*اتصال LTE فقط در مدل LTE موجود است

ارتباطات
رصد ضربان قلب (با ۸ فتودیود)، الکتروکاردیوگرام، شتاب سنج (دقت اندازه‎گیری تا ۳۲ گرم فشار)، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط سنسورها
شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC شارژ
۵ATM + IP68 / MIL-STD-810G مقاورمت
اندروید : اندروید ۵.۰ و بالاتر، رم ۱.۵ گیگابایت به بالا

iOS : آیفون ۵ و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

سازگاری

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا