سایت ثبت‌نام برای دریافت هدیه ازدواج راه‌اندازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا آخر هفته آینده سایت ثبت‌نام برای دریافت هدیه ازدواج برای افرادی که در این هفته ( هفته ازدواج که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی ( ع) و حضرت فاطمه زهرا ( س ) نامگذاری شده ) پیوند خود را ثبت می‌کنند، راه‌اندازی می‌شود تا در آن ثبت نام کرده و هدیه ما تقدیم آنها شود.

مجله آنلاین موبنا – محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه همایش هفته ملی ازدواج اعلام کرد به زوج‌هایی که در هفته ازدواج، ازدواج کنند، اینترنت رایگان تا پایان سال هدیه می‌دهد. پس از انتشار این خبر، تلفن‌های دفتر وزیر ارتباطات حتی یک لحظه هم قطع نشد، وزیر در واکنش به این مساله در اینستاگرام خود نوشت: «تو رو خدا رحم کنید».

۱۲ مرداد سالروز ازدواج حضرت علی ( ع) و حضرت فاطمه زهرا ( س ) است که به نام روز ازدواج و همان هفته به نام هفته ازدواج نامگذاری شده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید برای زوج‌ها چه هدیه‌ای در نظر دارد گفت: زوج‌های جوانی که در این هفته ازدواج‌شان را به ثبت برسانند، تا پایان امسال اینترنت رایگان به عنوان هدیه ازدواج دریافت خواهند کرد.

وی همچنین گفت که خودش نیز ۱۵ سال قبل خیلی ساده ازدواج کرده است.

چند ساعتی بیشتر از این خبر نگذشته بود که وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: تو رو خدا رحم کنید. از صبح تا الان تلفن‌های دفتر ما مشغول است، تا آخر هفته آینده سایت ثبت نام برای دریافت هدیه ازدواج راه‌اندازی می‌شود تا در آن ثبت نام کرده و هدیه ناقابل ما تقدیم آنها شود.

آذری جهرمی افزود: «خیلی خوشحالم از دیدن این همه شوق. خیلی ممنون. پیشاپیش مبارک باشه. ازدواج سالم و جوان خیلی خوبه.»

اواخر هفته گذشته نیز زوج‌های توئیتری زیادی به خانه بخت رفتند که وزیر ارتباطات ازدواج دو نفر از آنها را تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا