نمایشگری که همه جا حضور دارد!(+فیلم و تصاویر)

بدنه نمایشگر از آلومینیوم بسیار باکیفیت ساخته می شود که در عین حال دوام بسیار بالایی نیز دارد.

مجله آنلاین موبنا – بلید اکس یک نمایشگر قابل حمل بسیار خوش ساخت است که تنها ۴.۵ میلیمتر ضخامت دارد و سنگینی آن نیز کمتر ۹۰۰ گرم است. این محصول جمع و جور با این شرایط قابلیت حمل بالایی دارد که حتی می توانید آنرا مانند یک کتاب داخل کیف بگذارید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این صفحه نمایش حاشیه بسیار باریکی نیز دارد.

بدنه نمایشگر از آلومینیوم بسیار باکیفیت ساخته می شود که در عین حال دوام بسیار بالایی نیز دارد. اندازه نمایشگر ۱۵.۶ اینچ است و در دو مدل ۱۰۸۰ پی و ۴ کی عرضه خواهد شد. در قسمت پایین نمایشگر یک پایه تاشو وجود دارد که می توان در حالات مختلف با تنظیم آن از نمایشگر استفاده کرد.
در رابطه با پورت های این محصول نیز باید به یک پورت یو اس بی تایپ-سی و یک پورت اچ دی ام آی اشاره کرد. این محصول را براحتی می توان به آیفون و یا تلفن های هوشمند اندرویدی متصل کرد و از تجربه ای شبیه لپ تاپ با آنها لذت برد.

نمایشگری که همه جا حضور دارد!(+فیلم و تصاویر)

از دیگر امکانات نمایشگر باید به اسپیکر داخلی و ورودی جک ۳.۵ میلیمتری صدا و همچنین یک باتری قابل شارژ ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد که در وضعیت شارژ کامل تا ۳ ساعت فعال خواهد بود.
برچسب قیمت ۲۰۹ دلاری برای مدل ۱۰۸۰ پی و ۳۰۹ دلار برای مدل ۴کی که انتظار می رود نوامبر ۲۰۱۹ وارد بازار شود، پیش بینی شده است.

نمایشگری که همه جا حضور دارد!(+فیلم و تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا