تخریب سردر و تلویزیون سینمای اریکه ایرانیان توسط ماموران شهرداری (+فیلم)

رئیس سینما اریکه ایرانیان از تخریب سر در سینما و همچنین تلویزیون بزرگ شهری این سینما توسط ماموران شهرداری خبر داد.

مجله آنلاین موبنا – موسی عباسی هاشمی مقدم (رئیس سینمای اریکه ایرانیان)، با اشاره به این مساله گفت: از روزهای گذشته و در طی چند روز تا امروز تعداد زیادی از ماموران شهرداری که بعد متوجه شدیم از سازمان زیباسازی آمده بودند نسبت به تخریب بخش‌هایی از سینمای اریکه ایرانیان اقدام کردند.

وی ادامه داد: در جریان این تخریب تلویزیون ال ای دی سینما که تبلیغات فیلم‌ها و همچنین بعضی از مسابقات فوتبال را پخش می‌کرد و حدود سه میلیارد تومان قیمت داشت، نابود شد و همچنین بخشی از دکور و فلکسی‌های سینما از بین رفته است.

وی ادامه داد: در جریان این تخریب که به صورت ناگهانی انجام شد چند نفر بر اثر تجمع مردم زخمی شدند. همچنین یک تابلوی هفتاد متری که تبلیغات فیلم‌ها و سیما را انجام می‌داد از بین رفته است.

هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا قبل از این اعمال شهرداری به شما هشدار و یا اخطاری داده بود و آیا این سینما تخلفی انجام داده است یا خیر؟ گفت: ما نه اقدام به ساخت و ساز خاصی کرده بودیم و نه تخلفی انجام داده بودیم و حتی روزهای قبل نیز از سوی شهرداری هیچ تذکر شفاهی و نامه مکتوبی به ما داده نشده بود و وقتی امروز با این مساله مواجه شدیم حتی زمانی که از ماموران تقاضای سوال می‌کردیم، پاسخ ما را نمی‌دادند.

وی ادامه داد: تنها مساله‌ای که ما با شهرداری داریم بحث عوارض است که سالن‌های سینما و مراکز فرهنگی نیز بر اساس قانون از پرداخت عوارض معاف هستند.

هاشمی‌مقدم افزود:این تخریب از ۳۰ تیر الی ۴ مرداد ادامه داشت واین مساله را قطعا پیگیری می‌کنیم زیرا این تخریب بدون هیچ گونه اخطار قبلی انجام گرفته و بیش از سه میلیارد تومان به سینما خسارت وارد شده است.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا