دانلود Checkers 4.2.8 بازی فکری چکرز سه بعدی برای اندروید

کسانی که بازی تخته نرد را انجام داده باشند حتما به پشت صفحه دقت کرده اند که شطرنجی است. اول شاید گمان کنید که برای بازی شطرنج از آن استفاده می شود ولی باید بدانید که این صفحه شطرنجی برای بازی دیگری به نام Checkers استفاده می شود که با خود مهره های تخته نرد قابل انجام است.

مجله آنلاین موبنا – یکی از بهترین چکرزهای منتشر شده برای اندروید را که در گوگل پلی امتیاز بالایی کسب کرده است، در ادامه به شما معرفی می کنیم تا از این به بعد، از این بازی فکری در اسمارت فون اندرویدی خود لذت ببرید.

لوگوی بازی چکرز
Checkers

 

Checkers بازی کردن به سبک های مختلف رایج در جهان

بازی Checkers اندروید امکان جالبی دارد که می توانید همان ابتدا تعیین کنید به کدام سبک می خواهید بازی کنید. از سبک ترکی، روسی و اسپانیایی بگیرید تا سبک بین المللی و… در بازی قابل انجام هستند.

قانون بازی چکرز چگونه است؟

اشاره شد که بازی چکرز به سبک های مختلفی در سراسر دنیا انجام می شود به عنوان نمونه سبک آمریکایی این بازی به این صورت است که مهره ها در دو رنگ متضاد در خانه های تیره روی صفحه چیده می شود.

به نوبت هر بازیکن فقط به صورت اریب می تواند حرکت کند اگر مهره ای مجاور مهره حریف قرار گیرد و پشت آن خالی باشد می تواند مهره حریف را زده و از روی آن بپرد. در حالت عادی مهره ها فقط به جلو می توانند حرکت کنند ولی اگر مهره ای به خط انتهای صفحه برسد می تواند آزادانه به هر طرف حرکت کند. بازی تا زمانی که یک بازیکن همه مهره های بازیکن دیگر را بزند ادامه می یابد.

درجه های سختی بازی چکرز اندروید

این بازی در درجات سختی متفاوتی قابل انجام است. آسان ترین درجه یعنی Beginner را می شود از ابتدا بازی کرد سپس هر درجه سختی را که ببرید سطح بالاتر آن آزاد می شود و می توانید درجه دشوارتر را بازی کنید.

امکان بازی دو نفره آفلاین چکرز

حالت دیگری که در این بازی وجود دارد بازی دو نفره آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت بتوانید با دوست خود چکرز بازی کنید.

 

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسخه Checkers (بروزرسانی ۷ مرداد ۹۸)

دانلود نسخه ۴.۲.۸

دانلود ار گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا