دانلود Musixmatch 7.4.2 نمایش متن آهنگ در مدیا پلیر اندروید

اپلیکیشن musiXmatch یک موزیک پلیر ایده آل با امکاناتی منحصر بفرد است و با داشتن ۵۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا و امتیاز گوگل پلی ۴.۵ از ۵ یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی میباشد .

مجله آنلاین موبنا – چیزی که musiXmatch را با اپلیکیشن های مشابهش متمایز میکند نمایش متن آهنگ ، جستجو آهنگ بر اساس متن شعر ، حذف صدای خواننده و به شما میگوید چه آهنگی دارین تو ماشین دوستتون گوش میدین !!

musiXmatch به بیش از ۶.۵ میلیون متن اشعار در ۳۰ زبان دنیا متصل است و زبان فارسی را نیز بخوبی ساپورت میکند در این پست به امکانات و ویژگی های این پلیر قدرتمند اندرویدی میپردازیم.

musiXmatch
دانلود اپلیکیشن musiXmatch

Musixmatch پخش کننده صوتی با امکانات فراوان

در اولین قدم بعد از نصب،  برنامه تمام پوشه های گوشی شما را بدنبال موسیقی جستجو و آنها بر اساس آلبوم ، ژانر، خواننده ، پوشه دسته بندی میکنه . اینترفیس شیک و ساده اپلیکیشن باعث میشه از کار با پلیر لذت ببرید. صفحه اصلی برنامه از ۴ قسمت اصلی My music ، MusicID ، Favorites و Store تشکیل شده جالب ترین بخش این قسمت MusicID هست . اگرهرگونه  اطلاعات و حتی متن شعری که هم اکنون در رادیو یا هرجایی که هستین میخواین کافیه وارد قسمت موزیک آیدی نرم افزار بشین و دکمه ایکس را لمس کنید تا چند ثانیه از اون آهنگ را رکورد کنه بعد اطلاعات مربوط به اونو تحویلتون بده ! برای این کار حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشین و صدالبته توقع نداشته باشید موزیک های فارسی به خوبی موزیک انگلیسی زبان پیدا کنه ولی روی خواننده معروف بخوبی عمل میکنه .

Interface
نمای ظاهری برنامه

 

نمایش متن آهنگ و کاور آلبوم ها

همون طور که در ابتدای پست گفتیم از ویژگی فوق العاده این اپلکیشن زمانی که شما آهنگی را گوش میکنید اون آهنگ را تو دیتابیس جستجو میکنه در صورت یافتن متن شعر با صدا خواننده هماهنگ میکنه و نمایش میده ، حتی این قابلیت را داره عکس کاور آهنگ را هم پیش زمینه کنه عکسهای زیر توسط تیمسایت اندروید گرفته شده تا قدرت این نرم افزار را به شما نشون بده .

 

و جالب تر اینکه در تب بعدی (appears on) به شما اطلاع میده این آهنگ از کدام آلبوم این خواننده است و با کلیک برروی اون میتونید تمام کارهای آلبوم این خواننده را ببینید ! زمانی که صفحه نمایش لاک باشد امکان کنترل موزیک وجود داره که این هم از دیگر ویژگیهای این پخش کننده محبوب هست.

امکان جستجو متن آهنگ در برنامه

در کادر سرچ برنامه شما میتونید قسمتی از متن آهنگ را جستجو کنید این یکی از ویژگی منحصر بفرد musiXmatch Lyrics Player هست و یا همچنین شاید دوست داشته باشید صدای خواننده مورد نظر را قطع کنید و خودتون همراه موزیک بخونید ! کافیه هنزفری وصل کنید و دکمه میکروفن را بزنید.

تعدادی از مهمترین ویژگی های برنامه :

  • نمایش متن آهنگ
  • امکان جستجو بر اساس متن آهنگ با پشتیبانی زبان فارسی
  • دسته بندی آهنگها بر اساس آلبوم، خواننده، پوشه، ترک و لیست پخش
  • امکان یافتن اطلاعات با رکورد قسمتی از موزیک
  • ویجت کاربردی
  • قابلیت ارسال و اشتراک گذاری آهنگ
  • اضافه کردن آهنگ به لیست علاقمندیها
  • امکان حذف صدای خواننده
  • کنترل موزیک هنگام قفل صفحه نمایش

 

تصاویر برنامه:

دانلود آخرین نسخه Musixmatch (بروزرسانی ۷ مرداد ۹۸)

نسخه معمولی آن به مراتب بهتر از نسخه پرمیوم اپلیکیشن است زیرا نسخه کرک شده از سمت سرور بلاک می شوند.

دانلود نسخه ۷.۴.۲

دانلود Musixmatch 7.4.2 نمایش متن آهنگ در مدیا پلیر اندروید

دانلود Musixmatch 7.4.2 نمایش متن آهنگ در مدیا پلیر اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا